Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under juni 2013

Av Emelie Svensson - 5 juni 2013 17:42

Nora följde med mig hem efter skolan, och då bestämde vi att vi skulle cykla upp till min kusin.

Så nu sitter vi här i Tararp hos min kusin och glor på facebook, haha 


Blir första gången jag sover över med Nora idag,  och den natten tillbringas hos min kusin, haha! very naaaajs


 

Av Emelie Svensson - 4 juni 2013 22:51

När vi hade matteprovet för någon vecka sen så kunde jag inte ge några svar på de frågorna som handlade om decimaltal eller skalor. Jag hänger aldrig med på mattelektionerna, och jobbar aldrig i matteboken, utan jag sitter bara av tiden och tänker på annat. Men som sagt så har jag ju omprov på det  imorgon och nu under helgen har jag försökt lära mig massor om skalor och decimaltal.


Hittade en sida som hjälpt mig VÄLDIGT mycket om just det ämnet jag behövde kunna mer om.

Finna massor fakta om olika ämnen och saker, så om du behöver lite extra hjälp, kika in på denna sidan och kolla om du hittar den faktan du söker och komma om ditt ämne finns.


KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN:


 

Av Emelie Svensson - 4 juni 2013 21:49

Mitt liv verka har tagit stopp. 

Det händer absolut ALDRIG något roligt längre, bara tråkiga saker.


Men iallafall, den 11 juni så åker jag och en bit av  släkten upp till Hovmantorp(?) Där min kusin Josefine ska ta studenten.

Kommer få träffa henne och hennes andra syskon, som då också är mina kusiner. haha.

Viktor, Hanna och Linus, kommer bli kul att se dom! :) även min morbror som är deras pappa ! :) xD


Tror jag och pappa ska åka någonstans och köpa ny klänning med, till skolavslutningen alltså.

Gillar inte den tajta vita jag beställde, men men den kan väl också vara bra och ha

Sen ska vi nog köpa massa annat också, tror det blir malmö Emporia, Väla, eller Växjö Grand Samarkand :)

 

By the way... GE MIG DESSA UNDERBARA SKOR!! 



#2

Av Emelie Svensson - 4 juni 2013 18:15

 

Av Emelie Svensson - 4 juni 2013 17:20

Var nyss en kille som skrev till mig på facebook och bad mig skicka bh-bild, och såklart sa jag som jag tycke om det, och sa att  han skulle skärpa  till sig och mogna till den jävla fjollan.

Han var kanske 1 år äldre än mig, och jag hatar när killar frågar sånt. De som ber om sånt är så jävla pinsamma och omogna, helt sjukt, att killar fortfarande är omogna när de är 14-15 år liksom, haha så jävla efterblivna.

Ni allihopa som frågar sånt här är bara omogna. just saaying.


Det är så jävla löjligt helt enkelt! 



Av Emelie Svensson - 4 juni 2013 13:22

Igår satt jag vid datorn mestadels av natten och jag klippte ihop en film.

Jag tänker inte säga va det va för något, för ingen ska få se den utan Linnéa som redan sett den, haha kanske Nora meeed.

Vill helst inte visa den för någon, men jaja! 


haha, idag på tekniken fick vi skithastig uppgift, vi skulle skriva om 5 uppfinningar under ungefär 1 timme och en halv timme.

Jag hann precis klart, och väldigt glad för det! Tror de blir högt betyg på den delen! :) 

Sen imon ska jag ha omprov i matte, och detta avgör mitt betyg antar jag, så sista provet måste gå bra! :D


Linnéa stack med mig hem efter skolan så vi sitter i min säng nu och tittar igenom unikum där massa betyg är samlade.

haha har fått väldigt bra ''respons'' på det jag gjort under terminen! Tror det blir riktigt bra i år :) 



SOMMAR UTE IDAG, OMG ÄLSKAAAA !! 




Av Emelie Svensson - 3 juni 2013 19:48

Som många kanske redan vet, så suger ju vår skola, stenbacka.

Och Nora ska byta nu efter sommarlovet igen, asså nej jag vill inte det  :'(


Hennes betyg har blivit mycket sämre osv, och det är detta som är anledningen till varför hon ska byta tillbaka till den gamla skolan, :'(

Jag tycker detta är jättesynd, för jag och Nora har ett starkt band nu, hon är min syster.

Så snälla Nora... stanna för min skull :'( 



Nu ikväll har Katja och jag badat uppe vid långasjön, sen har vi träffat massa killar osv, Emil och dom :)

haha det var typ fest på H- bryggorna, haha shit vilket ös det va där uppe asså! 

Tänkte lägga ut massa bilder, men de funkar att att överföra dom, så vi tar det sen! :D

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards