Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under juni 2013

Av Emelie Svensson - 21 juni 2013 15:54

Hittade en ny låt med Miley Cyrus som jag inte hört förr, låten var väl helt okej, men tycker videon  var alldelles för porrig, haha.

va tycker ni?  dock är hon ju ganska sessi ;)) 


Av Emelie Svensson - 21 juni 2013 11:27

DET ÄR JU RIKTIGT MYSIGT VÄDER IDAG, JAAA VERKLIGEN!

BARA DET ATT DET SPÖREGNAR OCH ÅSKAR! WIIII KUL! 


Detta är svensk sommar, inte sant? jo jävla att de är! ;)


Av Emelie Svensson - 21 juni 2013 00:34

Hittade några  bilder ifrån  fotningen för några veckor sedan, kan ju behövas lite nytt i mina album ;))



Av Emelie Svensson - 20 juni 2013 13:44

Ivania Da Costa- En sjukt snygg tjej som verkar vara helt jävla awsome att vara med! Känner inte denna tjejen, men hon verkar vara sjukt rolig och snäll!  


Issa Hällsten- En tjej som inte är som alla andra, hon sticker ut och är väldigt annorlunda, på ett bra sätt.

Hon bryr sig om sina vänner och hon finns där när de behöver någon. Jag har aldrig träffat henne, men jag skulle gärna vilja göra det och lära känna henne mer. Issa är sjukt fin, och jag älskar hur hon målar sina ögonbryn oså, hon är verkligen jättefin! 


Sara Abbas- En tjej som inte är lik mig, helt annorlunda av mina uppfattningar om henne. Känner inte denna tjejen alls mycket längre, efter 7år tillsammans och sedan splittras från henne och ja, den andra klassen då, det var tufft, det är klart jag saknar henne, men det känns annorlunda nu, man kommer ifrån varandra. Hon är en sjukt snäll tjej, som jag var med mycket när jag var liten.


Hanna Bengtsson-  Hade denna tjejen i klassen upp till 6an, sen splittrades vi i början av sommarlovet där.

Jag saknar min klass väldigt mycket, och jag störtlipade på skolavslutningen, både sara och Hanna gick i min klass och dessa två tjerna var bästavänner, och är än i dag, för att de hamnade i samma klass på högstadiet.

Hanna umgicks jag med ganska mycket när jag var mindre, ungefär 10 års åldern kanske. Hanna är jättefin på alla sätt och vis fastän hon och jag är väldigt olika.


My Corlin- My är en av dom som hamnade i min nya klass nu mot högstadiet eller vafan de heter.

Jag var med My ganska mycket förra terminen i skolan, men sen började hon bli ganska tjurig över saker och då ledde det till att vi blev ovänner allt oftare. My har som många andra också humörsvängingar, ibland är hon världens sötaste, och ibland lite bad ass mot mig. Men såklart betyder My en del för mig och hon är helt perfekt som hon är!


Av Emelie Svensson - 20 juni 2013 12:14

Jag kom ihåg förut när filmerna ''twilight'' va så populära..

Jag kommer ihåg att jag tänkte bara; haha ne vilket skit, de är bara något fjantigt och larvigt om vampyrer''

Så tänkte jag, sen en dag förra terminen, så gick en av filmerna på tv, jag kom hem precis när halva filmen gått, och jag tittade en stund på den, och den verkade ganska bra ändå, så jag gick in på mitt rum och slog upp swefilmer, och tittade hela den natten på alla filmerna. 

Dagen efter i skolan fortsatte jag kolla på lektionerna, och tillslut hade jag sett alla.

Den sista jag sett var då breaking dawn part 1, och det jag visste va att jag ÄLSKADE dessa filmerna.

När breaking dawn part 2, kom ut på bio, åkte jag och Vilma dit och tittade på den, så sjukt jävla bra.


Nu i efterhand ångrar jag som fan att jag sa det jag sa, för dessa är de bästa filmerna jag någonsin sett :o

Just nu håller jag på att titta igenom filmerna igen, och är just nu på ''Eclipse'' som är den 3 filmen av 5 :) 


om ni inte sett Twilight filmerna, GÖR DET! 


 

Av Emelie Svensson - 20 juni 2013 01:10

Imon vid 3, halv 4 så träffar jag och Katja Kalle och hans vän Axel eller va han hette x)

Och ja.. som ni kanske undrar nu och vet är ju Kalle mitt ex, sen i oktober förra året eller när de nu va, kommer faktiskt inte ihåg, haha!


Men iallafall så träffar vi dom imorgon och kommer faktiskt bli roligt! :)

De kommer till Asarum imorgon så vi lär nog vara ute hela dagen om det är fint väder, och med det menar jag skinade sol! 

eller ja..  vädret som det var idag funkar väl bra för en träff med dessa killar hih ! :)



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards