Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under juni 2013

Av Emelie Svensson - 13 juni 2013 16:50

     

Av Emelie Svensson - 13 juni 2013 15:41

Nu har älskling kommit, har saknat honom jättemycket.

Träffade han förra året sist, så helt underbart  att få se honom.

 

Ikväll sover min kusin här, sen imorgon taggar vi skolavslutning, YEEEEY SUMMER 2013 IS COMING!  ;)

 

 



Av Emelie Svensson - 12 juni 2013 19:03

Köpte ny ögonbryns penna idag igen, sen en vässare till den.

Sen köpte jag tt vitt linne också ;)


Va i stan med Nora idag, och där inne träffade vi Emil, Jesper och Johannes, så de fick följa med oss överallt vi gick och provade kläder, heheh ;$

 

 


Av Emelie Svensson - 12 juni 2013 07:09

DRAR TILL SKOLAN NU, NÄR SOM, HEJDÅ <3

Av Emelie Svensson - 11 juni 2013 22:22

Träffade massor folk uppe i Småland idag, hehe.

Träffade morbror, och en massa kusiner, även annan släkt tillhörande Josefine  :)!


Josefine är alltså hon som tog studenten, och hon är min kusin dåjaaaa, fattat? :) :) heheheheh 

Vi fick god mat, och ja det var väl en ganska awsome dag ändå! 


(Btw, när vi kom hem, ungefär nyss, så tittade jag i brevlådan, och där låg ett ''paket'' till mig, och jag öppnade det, det var såndär choklad ''med kärlek'' sen så ett litet ''brev'' eller hur man ska säga.

Blev så sjukt glad, denna killen är värd guld, finns verkligen INGEN som är så bra som han. My little angel. <3 )



Av Emelie Svensson - 11 juni 2013 09:39

Har fått reda på mina betyg i Historia, Religon, och Svenska nu i förväg, kunde såklart varit bättre. Men det får la funka! 

Ni får reda på alla mina betyg av ämnena  på fredag.


Av Emelie Svensson - 11 juni 2013 09:17

Sitter i skolan just nu, och läraren plockar ut en elev åt gången som vill veta sitt betyg i Svenska, Religon, och Historia i förväg.

 

Antar att det snart är min tur, hoppas verkligen det blir något bra nu.


Efter skolan, drar jag hem snabbt, och tvättar bort sminket, och ''målar'' om, sen så åker vi upp  till släkten i Hovmantorp och ''firar'' Josefins student, haha grattis vännen! 



 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards