Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Emelie Svensson - 1 juli 2013 23:48

Vid två kom min kusin och hans kille och hämtade mig, sen åkte vi bil in till stan med Jonathan som då är killen :)

I stan kollade vi på lite kläder oså, heheh, Vi gick in på smidings och där köpte Jonathan ett linne som var sjukt snyggt! hahaha älskar den affären alltså, bästa affären i karlshamn för killar lätt! 

Sen därefter så åkte vi till donken och åt, sen körde dom hem mig! 


Sen så när jag kom hem så hjälpte pappa mig ut med massa möbler från mitt rum, sånt skit som vi skulle slänga, och sen så satt vi upp den nya hyllan ifrån Ikea, mamma och pappa köpte den häromdagen när dom va där :)

Har flyttat allt mitt smink dit, och alla hårprodukterna och allt sånt skit ;)


Sen körde pappa iväg vid 7 och då kom Linnéa till mig! sen stack hon igen vid 9! men sjukt saknad tjej så va roligt att träffa henne.

 


Av Emelie Svensson - 1 juli 2013 13:33


Glöm inte att gilla min blogg om du tycker om den! 

Visa din kärlek igenom att bara klicka på ''gilla knappen'' som finns till vänster i menyn här på bloggen :)

 

Av Emelie Svensson - 1 juli 2013 11:20

Juli nu då redan? Haha tiden går snabbt... ;/
Idag ska jag lite senare träffa Linnéa, tror hon skulle komma hem till mig eller något ;)!
Har faktiskt saknat den lilla mongisen!
Hon har varit ganska upptagen med annat den senaste tiden, så blir kul att få träffa henne nu igen!
Sen om nån dag ska jag träffa Nora med! Saknar henne med :)

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards