Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Emelie Svensson - 2 juli 2013 19:38

 

Av Emelie Svensson - 2 juli 2013 19:16

Asså jag älskar sånna videor där folk blir skrämda, hahah asså jag skrattar ihjäl mig verkligen! 

Har hittat sjukt roliga videor som jag tänkte visa er! sitter fan här och asflabbar ännu, hahahaa! 


Av Emelie Svensson - 2 juli 2013 14:27

Sen ska jag träffa Linnéa, kommer bli kul! :D

 

 

Av Emelie Svensson - 2 juli 2013 11:09

 

Inget planerat idag, vi får väl se va som kommer hända! :)

Av Emelie Svensson - 2 juli 2013 02:44

Har sjukt ont någonstans runt magen, inte i magen inte i hjärtat, någon annanstans.

har legat på golvet hela kvällen typ och skrikit för de gjort så ont. De är någon känsla av stark saknar och stark oro.

 

något därimellan, jag har tagit emot  alla smärtor från mina nära vänner och släktingar. Allt är inom mig, det gör så ont.

jag har haft ganska svårt att andas den senaste timmen, näsan är helknäpp och andningen genom halsen är igentäppt lite lätt.

 

Hjärtat känns inte alls som de gjorde förut.

helknäppt men jag ljuger inte

det gör så ont.. känner på mig att något hemskt kommer hända, jag vet inte vad men något är de,  de vet jag.

aj, take away this pain...

 



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards