Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Emelie Svensson - 13 juli 2013 23:08

Mamma och pappa frågade om jag ville följa me dom till havet innan, så jag hängde på ! :D

Låg och solade oså, och vi grillade korv där ;))


Helt plötsligt ropar folk eller aaaah mamma, ;)    : EMELIE KOLLA! 

och där ser jag en vit iller komma?!?!?!? sen tänkte jag att jag måste ta bild på den, men då dog min mobil..

Den var galet söt och jag gick på lite nämre håll för att titta på den, den va typ albino, röda ögon och vit päls...

Människor har ju illrar som husdjur, så vi tänkte att det kanske va en som bara hade rymt... eller nja.. vi visste ju inte ..


Men så grymt söt var den, lyckades tyvärr inte få någon BRA bild på den, men söt va den de kan jag lova :)! 

hihi lustigt ändå...


Av Emelie Svensson - 13 juli 2013 13:30

Igår när vi var på emporia så hittade jag inte så jättemycket... Hade typ inte något humör för att gå och titta på massa kläder.

Jag ville typ bara träffa folk, haha! 


Men iallafall, jag köpte spetstrosor på Gina! :D 

Linnéa köpte 3 stycken som jag, och likadana tror jag hon tog! Men det var en sak jag såg när jag satt mig i bilen, och det va att jag tagit M i dom rosa spetstrosorna, haha faaaaan tänkte jag, Menmen skitsamma nu! får väl använda dom när jag blir fetare osåååå   

Det var 3st för 129kr, så tog 3stycken :) 


Sen köpte jag ett ''vollang'' linne på Bikbok också, för 199kr! 

Hittade inte så mycket mer :/ 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards