Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Emelie Svensson - 21 juli 2013 20:02

Vi gick ju till Petra igår, jag Nora och hennes kille Peter, och i Petras lägenhet va ju Eliaz och Jonathan sen flera jag kan sägas vara ''släkt'' med :) där va ju fest, men somsagt så är inte jag en sån fjant-99a som super, och det är inte Nora heller så det är bra :) vi fick annat att dricka istället :)! Men vi gick dit för att träffa min kusin och de andra och det va kul faktiskt! :D

 

Av Emelie Svensson - 21 juli 2013 13:56

Igår kom Kalle, Jakob och Gabbi till karlshamn för att vara med mig, Katja och Nadja på östersjöfestivalen! 

Gabbi och Jakob har jag träffat förut, men att träffa Kalle va första gången haha :)


Dom tog tåget hem klockan 8 ungefär å då sa vi hejdå oså :)

Sen så träffade jag Nora och Peter, sen va jag lite med dom, och då gick vi hem till Petra där min kusin Eliaz och alla dom va, för de va fest där, jag drack ingenting, och inte Nora heller, haha ;)  Vi fick lääääsk istället :*


Sen iallafall stack vi därifrån, sen så drog vi ner till karusellerna där jag träffa asmycket folk! 

TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA ÖSTERSJÖ! Och er jag gick med och som till största del gjorde det bäst!


Noraa Svensson Henriksson-

Katja Levin-

Nadja Levin-

Bella Nilsson-


Eliaz Karlsson-

Jonthan Osterman-


VA DE NÅN MER!?!?! ?FY SKÄMS PÅ MIG OM JAG GLÖMT NÅN!


kk<p>jj</p>

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards