Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 24 juli 2013

^^

Av Emelie Svensson - 24 juli 2013 11:49

Jag har ju skrivit ut min ''privata'' kik eller om man säger så, snacpchat och allting,  Så det är folk som skriver ganska ofta till mig där.

Allt ifrån ''Jag älskar din blogg'' till mina vanliga kompisar som skriver '' Hej emelie va gör du? ;) ''... såjaa, jag blandar typ ihop allting.


Så därför har jag nu gjort en ny kik där ni som läser och följer bloggen kan få tag i mig om ni har något tips eller om ni bara vill skriva va ni tycker om bloggen och mig. Eller aaaah, där ni läsare ifrån bloggen kan kontakta mig.


Som ni vet fortsätter jag min bloggning med ''Emelajz'' som är namnet på själva bloggen. 

Och med detta namnet kan ni komma långt, för min Instagram heter Emelajz, min kik, och min snapchat :) så på de ställerna jag har namnet ''Emelajz'' där kan ni kontakta mig och följa mig och liksom menat åt blogghållet, sen har jag privata appar och sånt också :) :)


MEN IAF, JAG HETER EMELAJZ PÅ NÄSTAN ALLT SÅ NI KAN JU BÖRJA FÖLJA MIG PÅ INSTAGRAM! :)

TACKSAM FÖR ER SOM FÖLJER!



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards