Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 5 augusti 2013 20:51

Emma gjorde klart headern tillslut och visst blev den fin? :) 

Blev dock massa rosa på bloggen nu, så tänkte fråga er... är det för mycket? Med bakrunden och allt ? :)


Jag vill gärna att ni visar er åsikt och svarar i frågerutan här under, utge även kön för blir mycket lättare att se för mig då :)

 



   
Bloggextra.se

Av Emelie Svensson - 5 augusti 2013 18:26

Har varit och solat och badat hela dagen sen klockan 12 för då hade vi kommit dit precis!

Haft det skönt och har solat mycket och äntligen fått lite färg! Annars är det såhär att lilla jag, lilla Emelie, har haft det svårt att bli brun denna sommaren... men nuså kanske vinden vänt? ;))


Förra månaden skrev jag ett inlägg på bloggen där jag la ut en bild på något vitt som gömde sig bakom en bänk, jag skrev och sa att det va en iller... men ingen trodde på mig, tyvärr va ju det också den ända bilden jag fick där man bara såg jättelite av pälsen, mobilen dog ju å fick inga bättre bilder där man kunde bevisa att det FAKTISKT VA en iller.


Men idag när vi kom till stilleryd så gick jag, Katja och Nadja ner på en stor sten näst intill vattnet, och tänkte ligga där nere under dagen.. helt plötsligt skriker Katja: 

-EN ILLER!!!! 

så tittade jag och Nadja upp och såg att det var den lilla sötnosen som va där förra gången, så i dagens bilder så kommer ni få bevis på att det faktiskt finns en iller där och att jag INTE ljög  :)

Vi blev ganska rädda och ville inte ligga kvar där nere, så vi gick snabbt upp med alla våra saker och la oss uppe på gräset ;)

Den är så sjukt söt, och ser hemskt gooosig ut, men ifall den inte är så snäll vet vi ju inte så tänkte det va bäst att gå därifrån  :)!

Men en dag med mycket sol, bad och skratt! tack för dagen systrarna Levin! :)



Av Emelie Svensson - 5 augusti 2013 10:22

Sitter i min säng och gör mig klar för att vi ska snart till Stilleryd och bada, och vi stannar nog hela dagen, aa typ tills ikväll ! 

Katja och Nadja följer med mig, sen så ska mamma och pappa dit med, men vi sitter inte med dom, haha! :)

Igår sa mamma att det va jättevarmt i vattnet så jag litar väl på henne och är väldigt spänd på att äntligen kunna bada nu igen! :)))

Blir knappt nån uppdatering idag, ska försöka få tag i något att blogga ifrån, annars bloggar jag när jag kommer hem!

 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards