Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 6 augusti 2013 19:46

Va ju i stilleryd häromdagen och solade med Katja och Nadja, sen så när jag kom hem såg jag att jag va jätteröd på ryggen för de gjorde ont och sved blablabla....

 

Sen nu har det gått över till en brun bränna, inte så mycket men det jag är iallafall något brunare än va jag va innan ... dock är jag helt jävla vit på magen och benen så det ser lite knas ut x)..

Men som jag nämt innan har jag ju haft svårt att bli brun, så detta va ju något bra iallafall :)


Av Emelie Svensson - 6 augusti 2013 17:43

Kom nästan precis hem ifrån stan, blev massa köpt idag! Allt ifrån underkläder, till en ny mobil! 

Min andra mobil va HELT sönder så vi köpte bara något nytt till mig som går att ringa ifrån, iochmed mamma och pappa alltid vill få tag på mig, och jag kunde liksom inte svara på min förra mobil för det funkade liksom inte, mobilen var helt knaaas! :)

 

Men det är bra! Så kommentera gärna era nummer så slänger jag iväg ett sms antar jag :)


Lägger alldelles strax upp bilder på det jag köpt idag :) Uppdaterar alldelles snart :)

Av Emelie Svensson - 6 augusti 2013 10:45

Senare åker jag in till stan med mamma och pappa och ska få i mig lite thatmat, va faktiskt längesen jag åt det :)!

haha ne men det är faktiskt inte därför jag åker med, jag åker med för efter så ska dom gå i affärer osåå, så då kanske man köper något? haha loveit.


Nu ska jag äta frukost så bloggar sen :)!


Av Emelie Svensson - 6 augusti 2013 00:13

Många tyckte det blev för mycket rosa med den bakrunden jag hade förut, den tegelvägen nivet.

Så bytte nu till någon helt random som jag haft innan ... har inga bakrunden kvar längre, måste skaffa det, haha 




Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards