Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 7 augusti 2013 21:41

 

Av Emelie Svensson - 7 augusti 2013 21:12

Igår beställde jag och mamma massa saker till min mobil...

Kommer faktiskt inte avslöja va det är jag beställer denna gången, utan det får ni se när det kommer om ungefär 4 dagar (?) ✝

 

       

Av Emelie Svensson - 7 augusti 2013 18:58



Klänning/Byxor? -  Jag gillar både och faktiskt :) På sommaren när man ska till stranden tillexempel är det mysigt att dra på sig någon lätt och fin klänning som man tycker om :) Sen är det skönt att kunna ha byxor på vintern och när det är kallt :) 

 

Cola/Pepsi? - Folk har alltid sagt att den ena är godare än den andra.. Men jag har liksom aldrig fattat skillnaden på Cola och Pepsi..  De smakar ju likadant? :o  Men jag föredrar Cola ändå :)

 

Spetstrosor/Stringtrosor? - String är inte så obekvämt som jag trodde ifrån första början, det känns ungefär som helt vanliga trosor faktiskt. Jag gillar att ha spets när jag typ springer hemma och string använder jag när jag har tajta byxor eller tajta shorts. Jag tycker inte om att man ser troskanten när det gäller mig så därför har jag då string :) Men om jag måste välja är det sexigast med spets ;)!

 

Singel/ förhållande? - Jag föredrar nog att vara singel, om det ska vara förhållande för mig så måste jag ha nära till killen, så jag kan träffa han ofta, sen måste det vara något väldigt speciellt mellan oss två. Måste kunna bli accepterad när jag är mig själv, och då är jag ganska mongo och hyper. 

 

Roll on DEO/ Sprut DEO? - Jag älskar deodorant där man sprutar, haha (?) Nejmen jag köpte en sprutdeo häromdagen för min andra var slut :) Så jag väljer iallafall sprut :)

 

Plattång/Hårfön? -  För mig är detta ett väldigt snabbtänkt och enkelt svar. Jag använder bara min hårfön ibland, annars så låter jag bara mitt hår självtorka efter jag duschat tillexempel. Jag kan därimot inte leva utan min plattång. Mitt hår är väldigt lockigt egentligen, och jag gillar inte det alls, så därför blir det mycket bättre för mig med plattat hår iochmed jag tycker om det och tycker jag själv passar i det :)

 

 



 

 

Av Emelie Svensson - 7 augusti 2013 16:19

Kom nästan precis hem ifrån havet, Nadja behövde åka hem vid 4 för hon skulle träna med hennes häst Coco :)

Så då passade jag också på att åka hem, så mamma körde hem oss medans pappa var kvar ute i stilleryd.


Sen så när mamma kört hem mig åkte hon tillbaka dit, så nu har jag tagit ut min dator och sitter ute i solen :)

Ikväll ska vi grilla sa mamma, så det ska bli väldigt gott faktiskt :)! Älskar grillat kött verkligen! naamnaaam :) 


Det var 23 grader i vattnet idag med, och det var verkligen jätteskönt att bada i! Synd bara det att sommaren snart är slut, tänk... sen får man lida i den kalla snön i ett helt halvår... USCH! hatar vinter!

Det bästa är dock att det är min fördelsedag, som innebär presenter, julafton som åkte innebär presenter,  julklappar är så kul att få (y) 


 

Av Emelie Svensson - 7 augusti 2013 14:13

Sitter ute i stilleryd med Nadja, och mamma och pappa, ska försöka sola lite och få färg på magen men jag fryser bokstavligen. Det blåser asmycket här ute idag så Nadja och jag sitter här med handdukarna kringoss ;)

När jag köpte min mobil igår så ingick gratis Surf i ett år, så nu kan ni nå mig på Facebook/kik/annat när som helst typ :)

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards