Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 9 augusti 2013 21:17

Har en jättebra kväll hos grannarna! Väldigt mysigt väder och en härlig sommarkväll faktiskt. Har precis ätit "efterätt" också, gottttt ;)!
Om ni undrar så umgicks vi med deras familj när jag va mindre för de har en son,Filip som gick i min klass 0an till 6an. En kille som jag var med jättemycket när jag va mindre iochmed vi va grannar så "lekte" vi mycket, som de kallades då på den tiden ;))!!

Av Emelie Svensson - 9 augusti 2013 18:42

Min familjen har blivit bjuden till grannarna så sitter här i deras soffa :) bloggar sen!

Av Emelie Svensson - 9 augusti 2013 12:12

Mitt internet va kasst på mobilen igår, sen helt plötsligt fick jag ett sms: ''Du har tagit slut på ditt internetsurf för denna månaden'' Och ja bara: faaan.


Men iallafall det va därför jag inte uppdaterade igår, men som sagt ska jag lägga upp lite bilder ifrån igår :)

 

 




Av Emelie Svensson - 9 augusti 2013 00:25

Har varit på donken med Katja och Nadja ungefär hela kvällen! Nu i slutet kom Garik, Ibra och massa till! 

Så vi va med dom och snackade med dom oså :) Asschysta killar verkligen! supersöta ;)!


Har massa bilder på mobilen, så lägger över dom sen lite senare inatt när jag bloggar ifrån mobilen, för nu sitter jag på Katjas dator och har bara dom bilderna som Garik, och Ibra skickade på facebook till mig :)



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards