Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 10 augusti 2013 21:42

När vi va på donken häromdagen, Katja, Nadja och jag så hade vi shorts linne& kofta på oss, iochmed det va jätteskönt väder ute, sol och jättevarmt verkligen,  sen så när vi skulle dra ifrån donken så glodde några tjejer mot oss, så tänkte jag, det måste va mig dom glor på, så jag stog upp för mig själv och sa: ''Va glor ni på?'' Då vände sig den ena tjejen till sin kompis som också glodde sen började som skratta och fjanta dig. Sen skulle dom gå därifrån så skrek den ena tjejen: ''klä på dig äckel!! ''

 

Liksom förhelvete hon måste varit iallafall 18, och inte mogen då? och för det andra, det är sommar förhelvete! ska man gå i sina vinterkläder året om eller? och jag fattar inte heller detta med att man visar för mycket, liksom egentligen... exakt ALLA vet hur en tjejs kropp ser ut, framsida, och baksida inte sant? så va är det som är så speciellt? Halva världen ser likadan ut som dig kroppsmässigt, för guds skull.  Och jag som person respekterar VERKLIGEN när jag ser en tjej gå i magtröja och shorts tillexempel, tycker hon är så jävla modig som vågar visa upp sig så, för det finns verkligen idioter till allt! om man har för mycket kläder snackas de om det också,  Och dom säger och tänker  ''har människan inga sommarkläder eller? xDD '' 


Såklart det finns vissa gränser, absolut, men inte fan är det shorts och linne som är det värsta av allt! tänk om jag BARA gått runt i bh och jättekorta shorts? så det finns alltid värres saker.

Men haha egentligen, om en tjej vill gå i korta shorts och en snygg bh, låt henne? hon kanske gör det utav en anledning det vet väl inte du? du som är så patetisk och dömer alla! Det finns dåfan idioter till allt. 


Sen det här med bikinibilder, det är sommar, alla tjejer har bikini, vi badar ju liksom inte i vinterjacka och mysbyxor? 

Visst man behöver inte lägga ut bilder i bikini för att söka till sig uppmärksamhet,

Sen har vi ju dom här dubbelmoralerna också... usch dom gillar jag faktiskt inte.

Det finns en som ''sa upp'' vår vänskap för att h*n tyckte jag bara sökte uppmärksamhet, och ville bara ha ''likes'' och tyckte jag va slampig för jag hade linne, men om jag har linne är det ju liksom inget man kan göra något åt? ellerhur? Men iallafall, åter till saken.. 

H*n tyckte illa om mig för det, men sen så går man och tittar på dens bilder och videos där ALLT är mycket värre :) Ganska pinsamt om du frågar mig faktiskt ^^ 

Inga kläder alls typ ju, inte äns bilder där ansiktet syns, sen videor dåjaa :)  shake dat ass duvet

Men ja, och? människan får göra som den vill, I don't give a fuck, jag stör mig inte på det, men det jag STÖR mig på är att h*n gör mer än likadant. och det är ju ganska knäppt ändå.

 

Sen över till killarna, eller aa.. verkligen inte alla men många.

Han säger ''hennes ass'' och allt va de är, sen när de väl får se bilder så blir de hatiska och hatar på tjejen som faaan! så blir man slampa och exakt allt va de är, idk.

Samtidigt som de ber över sms: skicka bh bild!! skicka bild på din röv! ''

sen när de väl ser på hud utan att ha frågat om det blir de helt hysteriska 



Men JA! Jag tycker alla ska få göra som dom vill! jag tycker bara om när jag ser lite modiga personer! :) varför ska man hacka på dom? man känner inte äns människorna? bara sjukt. TACK FÖR MIIIIG! hoppas en del håller med iallafall xD

 

 

Av Emelie Svensson - 10 augusti 2013 20:26

Sitter nyduschad ute i soffan nu och tittar på sommarkrysset, haha ett ganska trevligt program ändå :)
Sean banan är ju ganska kul såå aaa :)

Känner mig ganska trött nu också, men det är ju klart, man blir ju kanske ganska trött om man varit vid havet hela dagen haha :)

Av Emelie Svensson - 10 augusti 2013 18:23

Är påväg hem nu!

Av Emelie Svensson - 10 augusti 2013 16:03

Är ute i stilleryd just nu med mamma och pappa, vi har ätit pizza nyss också, jävligt gott iochmed jag inte ätit pizza på ett tag ;)
Tog såklart min favorit, kebabpizza med pommes på, svag sås bredvid muuuums ;) HAHAHA. Kul

Ska bada med mamma nu, så bloggar snart eller lite senare :)


Av Emelie Svensson - 10 augusti 2013 13:13

Vaknade vid 12 idag ungefär, skönt att sova länge nån gång ibland :)

Idag vet jag faktiskt inte va jag ska göra, vill nog åka till stilleryd och bada för mamma och pappa va där igår och de sa att de va jättevarmt i vattnet så det är ju något som lockar ;);) sen är det stekande sol så hade varit jätteskönt i detta vädret!

Av Emelie Svensson - 10 augusti 2013 03:03

Kom hem för en stund sen och har tvättat bort sminket och myst ner mig i sängen.

Är verkligen skittrött nu så bloggar imon istället tror jag!

 

Imon kommer det upp video+ bilder på fyra skitsöta kattungar! ni måste verkligen se dom så kolla in bloggen imorgon :)!



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards