Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 11 augusti 2013 21:52

Är hos Katja och Nadja just nu, ska sova här inatt antar jag, trevligt!!

Har varit typ världens tråkigaste dag idag, bara suttit hemma och degat exakt hela dagen...

Tittade på en film innan också, den var helt okej, tyvärr dog datorn så jag han inte se klart,







Av Emelie Svensson - 11 augusti 2013 14:18

Har suttit i tvrummet sen jag vaknade, jag tittar på Top model marathon, älskar Top model, tycker det är skitkul faktiskt! ;)

Mamma och pappa är hos min faster så jag och min storebror är hemma själva. Ville egentligen följa med men jag orkade verkligen inte göra mig iordning.
ÅH NU KOM JAG PÅ EN SAK!!!! JAG HAR GLASS I FRYSEN!! BRB

;)

Av Emelie Svensson - 11 augusti 2013 01:30

Nu på senare tid har jag blivit mer för mig själv, och börjar faktiskt vänja mig vid detta nu.

Jag är inte blyg, jag har bara kommit bort ifrån andra människors närvaro.

Jag vill vara för mig själv, oftast. Inte alltid. Men oftast.


Jag gillar inte när vänner ljuger och har de störta hemligheterna bakom ryggen, precis när man går förbi, men inte anar någonting.  Vi lovade varandra att aldrig göra det, men du svek, ni svek, alla sviker det vet vi redan, även jag, men det sveket kan både vara bra och dåligt. Inte vet jag.

Jag mår nog bäst när jag får vara ensam, det har jag märkt nu, det är mycket bättre än att vara omringad av dessa lögner och hemligheter. Folk ljuger för att själva få må bra, dom tänker aldrig på den utsattes bästa, dom är så jävla ego. Dom gör de för sin egen skull, för att skydda sig själv helt enkelt.

Därför gillar jag inte ljuga, jag förstår ingen mening med det, och inte snacka skit heller. Allt kommer fram väl? .

Från och med nu ska jag inte säga ett ord till om dom som ogillar mig, och inte dom ''vännerna'' som snackar och snackat skit om mig heller , dom är HELT UNDERBARA, jo så är det väl, de är underbart korkade.


Folk tror jag är en tjej som jag egentligen är rena motsatsen till, ingen känner mig, inte äns mina närmsta vänner.

Idag fick jag en sån kick inom mig, jag fick för mig att jag är stark. 

En stark tjej som klarat av allt dehär skiten jag fått ta. Folk säger det är mitt egna fel, men hell no?!  Det är raka motsattsen, det är dom och kanske ni som är felet. Om ni bara acceperat mig och allt jag gör så hade det varit perfekt alltihop! Då hade alla varit lyckliga. Varför ska man alltid tycka till ? kan man aldrig knipa käft? Har människor inga gränser på vad dom kan säga och inte


Jag förstår mig inte på folk längre. Den ända man egentligen kan lite på är sig själv. Och nu tänker jag köra på och stå upp för mig själv. Nu är jag stark, nu klarar jag allt. <3

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards