Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 15 augusti 2013 21:09

Började nyss kolla på en film, den heter "the perfect man" och verkar ganska bra hittills :)

Av Emelie Svensson - 15 augusti 2013 16:46

Förlåt för att min bloggning på senaste tiden, har varit så sjukt tråkig, men jag har börjat känna mig trött och börjat tänka tanken att jag knappt har något bra och intressant att blogga om, istället så har jag då gjort mina dåliga inlägg som inte alls är välgjorda, 


Men iallafall, jag ska inte ta paus, för jag har satt upp mitt mål, och det är att blogga varje dag tills den första januari 2014, sen får vi se vad som händer då, efter det , om jag fortsätter eller inte med bloggningen.


MEN JAG SKA TA TAG I DETTA NU! LOOOVAR!

Av Emelie Svensson - 15 augusti 2013 12:36

Av Emelie Svensson - 15 augusti 2013 11:40

Jag sov i flätor inatt, en på var sida, så två tofsar användes ;)
Blev dock ingenting knappt på höger sida, menmen life goes on ;)

Idag vet jag faktiskt inte va jag ska göra, kanske träffa Garik och alla dom igen? Eller så ska jag träffa min kusin Eliaz och hans kille Jonathan, dom har ju varit i stockholm i 3 veckor nu ungefär och nu har dom äntligen kommit hem till lilla Karlshamn :) saknat dom faktiskt :) Men får se hur denna dagen blir :)

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards