Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 17 augusti 2013 15:05

Har sovit ganska länge idag, sen kom mormor och morfar så har inte haft tid att blogga, men nu är jag här och ska alldeles strax äta äppelpaj med dom allihop:)

Mamma och pappa ska iväg ikväll, då blir det bara jag, datorn, tvn, och högtalarna. Älskar hög musik! Eller ah Robin är ju hemma också, min storebror :)

Av Emelie Svensson - 17 augusti 2013 01:53

Det är svårt att skriva ut alla sina tankar ibland, och jag har så hemskt mycket tankar i mitt huvud som inte går att lägga i meningar. Tyvärr, allt är så sant och så sjukt bra ord.


Jag hoppas iallafall ni förstår mig. 

Jag fortsätter med bloggen iallafall som jag lovat mig själv, men slutar somsagt med min facebook. Istället har jag gjort en ny där jag inte har NÅGON som vän förutom mig själv.

Jag har dock kopplat denna bloggen till mitt facebook konto, så länken når fortfarande ut till min facebook och det är bra för då lär jag få mer läsare :)


Nu ska jag snart sova, godnatt :)

 

förresten, klicka gärna på gilla knappen till vänster i menyn :*

Av Emelie Svensson - 17 augusti 2013 01:11

Har tittat på flera filmer idag, så sjukt bra var dom verkligen! jag tipsar nog om dom allihop jag sett denna veckan, och det gör jag imorgon :) 

-------------------------------------------------------

 

Är så sjukt trött på alla falska människorna.

Folk klagar på andras utseenden, jaa det har folk gjort alldelles för länge, men tänk efter! Jag tillexempel, gör mig inte fin för eran skull ellehur? Jag gör det på mitt sätt och ser ut som jag vill. Ingen bestämmer över mig, och ingen väljer mina beslut och åsikter.

Det är jag! det är inte du som styr min kropp och hela mig, det är JAG! Jag tänker inte ändra mig för din skull, eller någon annans.

Jag är så himla trött på folk som tror jag söker uppmärksamhet, ni känner inte mig! ingen känner mig!  


 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards