Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 20 augusti 2013 21:40

Började med att jag steg ur sängen halv 7 imorse, sen så började jag platta håret, och därefter åt jag sen sminkade mig och valde kläder.

Skolan började helt okej, sen så mot eftermiddagen började jag få ont i huvudet, sen fick jag ont i mina kroppsdelar, i lederna, hade ingen styrka och var väldigt trött. Sista lektionen var tyska i 80 minuter, jag ville bara därifrån jag mådde så sjukt dåligt där jag satt för mig själv.
Sen då efter skolan hade jag lovat Noraa att följa med henne till stan, och min kusin skulle också följa med så han mötte jag vid skolan, sen gick vi hem till mig, sen kom Noraa och då tog vi bussen till stan, ångrar att jag följde med för nu mår jag ÄNNU sämre.
Jag fryser, är förkyld, har ont i huvudet, och i min kropp. Är också skittrött, Har ingen styrka kvar heller, pappa fick dra mig upp ifrån soffan för jag hade tittat på idol.

Ska sova nu ska se om jag blir bättre imon...

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards