Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 24 augusti 2013 19:47

DETTA HAR VARIT DOM SÄMSTA DAGARNA I MITT LIV. Har varit sjuk sen i tisdags så nu sitter jag här en fin solig sommarkväll INOMHUS med 100000 näsdukar i knät, när alla andra är ute
och träffar människor. KUL!
Sen igår fick jag reda på att vi fått läxor i skolan, och bajsa ner dig tänkte jag herregud!
Skolan..skolan...skolan... Att du aldrig kan fatta att vi elever hatar läxor...

Ni vet Noraa? Hon har ju flyttat skola igen nu, och där har rektorn bestämt att eleverna där ska vara läxfria, och man ba åh shit får jag byta skola mamma
Skolan är en riktigt dålig sak för min del, när jag tar studenten får ni gärna komma... Jag kommer gråta då alltså, så himla glad att dom äckliga skoltimmarna är över, att aldrig behöva sitta hemma och inte kunna något till provet som är dagen efter gash vilken lättnad.

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards