Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 26 augusti 2013 20:27

Idag va det min andra dag i skolan, har ju varit sjuk i 5 dagar nu och har börjat piggna till faktiskt :) Lite ont i halsen ännu, och har hosta, annars är det perfekt nästan ;)

Sitter här i soffan med pappa och tittar på idol just nu :)
Bjuder på lite bilder ifrån min skoldag med Linnea ;)

Av Emelie Svensson - 26 augusti 2013 20:10

Igår gick min värld under, min älskade plattång som var jättebra till mitt hår gick sönder... Eller har jag redan berättat det? ;)

Men imorse fick jag platta håret med en söndring tång iallafall :( haha men när jag kom hem ifrån skolan, så bad pappa mig ta upp plattången som låg på golvet så skrek jag ;rör den INTE. DEN ÄR SÖNDER!

Så sa pappa att vi skulle köpa en ny så då drog vi direkt till strömma och köpte en ny! 649kr i havet ;)!
Neee faktiskt inte, den va faktiskt väldigt bra!:)

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards