Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 28 augusti 2013 21:14

Vill ha någon som man kan hålla i handen, någon som håller om en bakifrån, åh är så avundsjuk på alla därute med det där drömförhållandet, hihi

När man va mindre hade man ju aldrig några riktiga känslor för någon så vitt jag kommer ihåg, man sprang bara runt och frågade chans som man sa då, man skickade först brev till sen sötaste killen i klassen, och om han inte ville vara ihop frågade man nästa som stod på tur.
Haha oherregud, kommer ihåg allt ifrån den tiden när det gäller sånt här. Man bad sina tjejkompisar gå till killen och dom frågade om han ville vara ihop och samtidigt så sprang man och gömde sig. Miss that time so much.
Alla dom där breven man fick där man skulle kryssa i om man ville vara "ihop" eller ej. Haha gud så sött allting va om man tänker efter :')

Av Emelie Svensson - 28 augusti 2013 12:03

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards