Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Emelie Svensson - 8 september 2013 22:37

Jaa... Då ska man sova igen snart, gud va dagarna går. Hinner ju knappt med!
Ska ställa klockan på 06.00 och är uppe med tuppen imon!

ÅH NU KOM JAG PÅ EN SAK!!! Vi har ju sovmorgon imon och varje måndag fyfan va gött alltså! ;) passar perfekt :)
Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon köra läsare :)!<3

By the way, fixade en ny omslagsbild till min facebook, bra eller? Kommentera!:)

Godnatt!

Av Emelie Svensson - 8 september 2013 18:28

Hej allihopa, har inte blivit så mycket skrivade på bloggen idag, tyvärr så blev det BARA bilder, men tänkte iallafall skriva lite nu :)

 


 Nu ikväll var det egentligen meningen att jag skulle ut och springa, och träna, för har inte gjort det på hela helgen.. Men snart börjar BINGOLOTTO :'D  och jag sitter i soffan ensam hemma med en binglott i handen :')  Men jag hinner iallafall inte ut och springa idag, buhuuu 

Och nu tänker ni;'' Bingolotto är för gamla människor vafan -.- ''

 

Och  haha, Ne , det är det faktiskt inte.. för det första kommer jag inte äns bry mig om vafan ni tycker om det, för jag gör som jag vill helt enkelt, och för det andra har jag vunnit 500kr förut och det är la bra, ellerhur? ;) gratis pengar är väl aldrig fel? 

Haha trevligt program faktiskt, hihi, och han killen som sitter i ''panelen'' där, åhshit han är URSNYGG! 

 

Har tagit ännu mer bilder nu ikväll,  så dom kommer upp nu :)

 

 



Av Emelie Svensson - 8 september 2013 11:12

Söndag nu igen, sen imon är det måndag vilket innebär skola..

Måste försöka fixa det där med praoplats också, har frågat på ett ställe men har inte fått besked än om jag kan vara där v. 43 då vi har praoveckan, så jag hoppas det går bra för vet inte vart jag ska vara annars om det inte går...


Jag har precis plattat klart mitt hår och ska alldelles strax ut och ''fota'' lite ;) 

så lär komma upp bilder här sen lite senare :)

Av Emelie Svensson - 8 september 2013 00:21

Efter att ha varit förkyld sen i torsdags så orkade jag inte ut och springa och träna under helgen, men nu börjar jag bli bättre och nu är det dags igen att försöka nå mitt mål! - Att bli smal och försöka få drömkroppen.

Ligger i sängen just nu och skriver lite med Felix, sen så skriver två killar med mig på kik, känner dock ingen av dom men dom verkar riktigt snälla faktiskt :)!

Felix? Du är ett mongo right? :*
Nä men snart är det dags att sova, börjar faktiskt bli trött xD så godnatt sålänge :)

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards