Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Emelie Svensson - 9 september 2013 18:50

Gick upp klockan 10 över 6 idag, började direkt att platta håret och därefter sminkade jag mig lite snabbt.

Förlåt att min bloggning idag har varit kass! Men jag gick ganska länge i skolan idag, sen så tappade jag bort nykeln till min cykel  och fick bära den hem.. haha svettades ihjäl .. gud va jobbigt det var. Men tillslut hittade jag nyckeln så det va bra :)

Men iallafall, imorse när jag vaknade så tittade jag ut igenom fönstret och såg att himmeln var rosa, lila blå typ. Det va så himla vackert! Man kunde typ sitta där och bara titta på det....så fint!  Så va tvungen att ta kort på det, lägger bilderna i slutet av inlägget.


Nu ikväll tog jag mig tid att dra ut och springa/ träna lite, känns så sjukt bra efter att man gjort det!

Jag har haft väldigt dålig kondition igenom mina år, men nu börjar det faktiskt ta sig. Sprang i 8 minuter utan att stanna, och det är väldigt bra för mig! Innan har jag knappt kunnat springa 1 minut, så detta måste man verkligen se som något positivt!  

 

Har laddat ner massor appar med träningstips och massa sånt som gäller träning! 

Vill ni att jag ska göra en sån här, '' What's on my phone tag'' ? haha hade faktiskt varit roligt. 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards