Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Emelie Svensson - 11 september 2013 18:07

Har ju inte varit någon alls bloggning pga allt i skolan, och trötta eftermiddagar. och träningen såklart.

Förlår för det, ska försöka kunna uppdatera oftare, promise! 

Tills imon har vi engelska glosor och har inte börjat träna ännu, men men, jag är väldigt lättlärd när det gäller engelska så det kommer nog gå bra som vanligt :)


Duschade precis, har tränat riktigt bra idag faktiskt, har laddat ner fler appar till mobilen som va jättebra och som ger mig motivation till att göra det som ska göras! goood! 

Sen på fredag har vi BEEP- testet på idrotten i skolan, buhu

 

För er som inte vet va det är så är det ett konditionstest när man ska springa fram och tillbaka, från vägg till vägg, och det går allt snabbare och snabbare. haha så jobbigt :( 

Ska titta lite på glosorna nu sen blir det idol mys framför tvn  :))



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards