Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Emelie Svensson - 12 september 2013 20:07

Har fått lite kommentarer om vilka appar jag använder när jag ''tränar'' haha kan göra en video med mina appar någon gång om ni vill det? ;) 


Är riktigt trött just nu, och har varit det hela dagen typ! undra om jag äns kommer kunna hålla mig vaken imon på balders som varar ifrån 20.00 till 12.00 haha ;)

Ska gå NÄSTAN osminkad imon till skolan, va hos skolsköterskan idag med mina läppar och hon sa att det kunde vara foundationen som orksakat detta fula jag har på överläppen..

Så ska inte ha foundation eller någonting imogon, bara mascara typ xD herregud kommer se ut som en apa men jaja yolo förfan! :D


Hoppas skiten går bort nu för jag dör så hemskt det är! det kliar och ser ut som om någon kräkt i mitt ansikte 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA USCH! 



Av Emelie Svensson - 12 september 2013 16:46

Tänkte inte sticka till Balders denna gången, men sen frågade Katja och då sa jag att jag kunde så nu ska vi dit imorgon, verkligen bättre än att sitta hemma å glo ;)
Hoppas det blir kul :)

Min läpp är helt äckligt och torr så jag ser ut som en jävla äcklig råtta..
Ser verkligen dumt ut..
Hoppas inte det syns så mycket imon för ser verkligen förjävligt ut! Men jaja yolo
För er som inte vet så är det " fest/disco" haha dit kommer 7an, 8an,9an ifrån hela Blekinge ;)

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards