Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Emelie Svensson - 14 september 2013 22:41

Hej allihopa!  under kvällen har ja tittat på tv och bara tagit det lungt.

 

Jag tänker typ hela tiden på att jag vill pussa någon, ha ett riktigt förhållande där man är dökär, åh den känslan!


Så iallafall, jag hade tänkt fråga er, vilket tycker ni är mysigast av att pussas, eller strula? eller hångla som en del kallar det. det är väl samma sak? JA TYP. MEN 

JAG TYCKER inte om att strula, inte ett dugg mysigt, man står där helt allvarlig och kör in tungan i den andras mun och bara kör runt. Det är drygt och tråkigt, jobbigt också, haha

Därimot tycker jag det är supermysigt att pussas och vara oseriös, thihi, men va tycker ni? svara på frågan här under!

Och om du inte tycker något av dom är något speciellt, (eller om du älskar båda) så kan du klicka i båda två! Kryssa gärna i  vilket kön du är med, för blir kul och se  ;)) 





Bloggextra.se

Av Emelie Svensson - 14 september 2013 21:40

Blev jätteglad nyss!

 

Satt och titta på tv, sen skickar Alma en ny header till mig helt utan anledning, haha så snäll är hon! 

Behövde verkligen en ny header så passade perfekt just nu! Och snygg va den också, ellerhur?! 


Alma bloggar också, kika in på hennes blogg!  (klicka endast på bilden nedan)


 



Av Emelie Svensson - 14 september 2013 19:51

När min storebror kommer hem så ska vi beställa något skit till hans nya mobil, typ genomskinligt skal eller va det va, sen så ska jag beställa Victoria Secrets bodyspash, tror det blir 2 stycken också! :D

Men dock vet jag inte vilken ''doft'' jag ska ha, för det finns SÅÅÅÅ MÅNGAA att välja bland xD

Om ni har något tips på nån som luktar gott så får ni gärna skriva på facebook, kik, eller bara lämna en kommentar på detta inlägget :)


Idag har mormor och morfar varit här, det är lördag och allt är som vanligt :) Dom har varit här VARJE lördag så långt tillbaka jag kan minnas, dom betyder v   äldigt mycket för mig, så när dom en dag försvinner, så vet jag inte va jag ska ta mig till...  Jag älskar min mormor & morfar, thihi <3 




Av Emelie Svensson - 14 september 2013 16:26

Som sagt var jag och Linnéa osminkade i skolan ifredags (igår).. eller jaa, vi hade ju mascara,

men iallafall, vi slutade redan klockan 20 över 12 igår och när vi slutade följde Linnéa med mig hem en stund för att titta på djuren (?) och jag skulle visa henne lite kläder och min kamera, 

Sen därefter stack hon klockan va typ 1? , och när hon stuckit gick jag direkt in i duschen, sen fönade jag håret, och plattade det, därefter gick jag in och sminkade mig, och när jag va klar med det va klockan kanske halv 5, och bussen gick halv 7.

 

Sen så plattade jag håret ännu mer, och rättade till sminket flertal gånger, haha

Sen var det dags att dra till balders, Linnéa och Wilma mötte mig, för jag va tvungen att gå till bussen denna gången -.- ;)


Sen var jag på balders som började 8 och slutade 12 ;) Hade det roligt där med Katja, Nadja, Linn, Linnéa och Wilma! träffade även lite annat folk :D

Kände bara för att göra en sammanfattning av dagen igår, iochmed jag inte bloggade ALLS igår under dagen.

Ojdå använder ordet ''sen'' hela tiden, men okok.


LITE BILDER ;)! 

Av Emelie Svensson - 14 september 2013 01:44

Kom nästan precis hem ifrån balders, hade riktigt roligt denna gången faktiskt :)
När jag kom hem ifrån skolan så hoppade jag direkt in i duschen sen fixade jag mig under hela tiden till klockan 6 ungefär, haha typiskt mig?
Men iallafall va därför jag inte bloggade :)

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards