Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Emelie Svensson - 29 september 2013 22:02

 



1.  Jag sover alltid i tjocktröja

2. Jag har en tiger i min säng

3. Jag älskar att kolla på disney filmer när jg är sjuk

4. Jag vill leva ett liv som i film

5. Jag har ett skokartongslock som tavla

 

6. Jag har 12 kuddar i min säng 

7. Jag älskar musik som har text som tilltalar mig

8. Jag har extremt fula naglar och fingrar

9. Jag gråter enkelt till filmer eller när någon säger något otroligt snällt till mig och menar det

10. Jag älskar överaskningar

Av Emelie Svensson - 29 september 2013 11:37

Igår under dagen var jag som sagt med min käraste mormor i stan, sen på kvällen ungefär klockan 6 så ringde Katja och Nadja och frågade om jag ville dra hem till dom och titta på film, såklart sa jag ja och cyklade hem till dom. Vi tittade på en film som vi alla 3 sett förut, men den är grymt bra! "Radiorebell" eller något sånt, handlar om en tjej som driver en show i hemlighet och ja, kolla på den ;) När vi sett klart filmen så kom Nadjas kille Emil, Oliver och Andreas så då gick Katja och jag in på hennes rum :) kom hem ungefär klockan 11 igår så känner mig ganska så trött, har även blivit förkyld nu igen så det är verkligen inget roligt :(

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards