Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under september 2013

Av Emelie Svensson - 24 september 2013 17:30

Hej allihopa, har precis ätit jättegod mat här hemma, och ska byta om snart för ska ut och springa, sen när jag kommer in ska jag ta en varm dusch, sen blogga och skriva det inlägget jag beskrev igår.

Skolan idag har varit ganska lugn, vi på skolan har haft öppen dörr så man fick gå till vilken lektion som helst, fick massor gjort :)

Av Emelie Svensson - 24 september 2013 10:31

Av Emelie Svensson - 23 september 2013 22:45

Har skrivit detta inlägget 2 gånger innan denna som är tredje, mobilen har kraschat och jag hade skrivit jättelångt inlägg :(

Men jaa, blir väl att skriva om det igen^^
Har sagt flera gånger att jag ska ta tag i bloggandet, men det har liksom inte varit så bra för mig på senaste tiden, lite i skolan, massor av tankar och ångest, och sen blogglusten som varit nere på 0%..
Men jag säger det igen, jag ska försöka, verkligen!, det ska jag.

Imon hade jag tänkt göra något slags inlägg om mobbning, iochmed massa oskyldiga människor blir drabbade och jag hatar mobbning så otroligt mycket. Jag tycker det är viktigt att få ut sina egna åsikter om det, för att mobbning idag är jättevanligt. Allt ifrån nätmobbning- till direkt kontakt.

(de andra inläggen jag skrev va betydligt längre) nu ska jag sova! Godnatt :))

Av Emelie Svensson - 23 september 2013 16:55

De senaste dagarna har varit jobbiga och hur hemska som helst.. Ska in till doktorn igen nu någon dag för jag klarar verkligen inte av dethär längre, jag började lipa idag i skolan för jag va så himla trött på skiten, ingen förstår hur jobbig det är för mig.
Vill inte nämna va det är men det ända ni behöver veta är att jag inte varit så frisk på senaste tiden.
Idag tog vi skolfoto och det blev jättedåligt^^ inte alls nöjd.
Nu ska jag iallafall ut en sväng med pappa och slänga skräp :) hejdå sålänge

Av Emelie Svensson - 22 september 2013 12:57

Denna helgen har varit hemsk, mår typ inte så bra ^^

Är riktigt trött och seg idag, men sen vid 5 ska jag dra iväg med några vänner. 


NU SKA JAG ÄTA GLASS OCH TRÖSTÄTA


Av Emelie Svensson - 21 september 2013 19:22

Hej allihopa, blev ingen uppdatering idag.. Har varit ute ungefär HELA DAGEN, och vid 4 så skulle vi grilla så hade tyvärr inte så mycket tid till bloggen idag, men iallafall så har vi sågat ner ett jättestort träd idag så det har blivit lite ljusare här nu om dagarna :) eller ja, morfar har sågat och vi andra har plockat grenar ;)


Nu börjar det också bli väldigt mörkt ute runt 6 tiden, saknar de ljusa, varma sommarkvällarna! Va så härligt att bara gå ut och lägga sig vid 9 tiden och bara titta på den ljusa himlen! Denna sommaren har varit otroligt sorgsen, och mestadels tråkig.

De roligaste veckorna var de allra första på sommarlovet, när jag va med ett speciellt ''gäng'' och vi hittade alltid på något roligt! Varje dag gjorde vi något nytt. Sen kom det massor emellan och vi slutade umgås. Tråkigt nog..

Men den roligaste dagen under denna sommaren, var nog min skolavslutning. Jag hade så himla roligt den dagen.


Bilder ifrån sommaren 2013! Varje bild har sitt minne... :/


Av Emelie Svensson - 20 september 2013 15:57

Började med att mamma väckte mig klockan 9, så då drog vi direkt till sjukhuset. Där satt vi kanske en halvtimme i kö, sen så gick vi in och pratade med en tjej, och hon kunde inte hjälpa mig så hon skickade mig till en riktig doktor, och då fick vi massa pumpsaker och en massa grejer. Men innan vi skulle till doktorn fick vi vänta en halvtimme till, och sen gick vi bort till apoteket och fick vänta en halvtimme där med xD 

 

Sen så gick jag och mamma bort till donken, och åt vår ''frukost'' där. och då var klockan runt 12. Sen gick vi och hanlade, sen åkte vi hem!  en väldigt händelserik morgon om man säger så :))

 

Ikväll ska jag ut och träna, sen så blir det att titta på idol ikväll vid 8. 

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards