Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under september 2013

Av Emelie Svensson - 19 september 2013 23:38


Kommer ni ihåg när man va mindre och alltid somnade i vardagsrummet, och när man vaknade låg man i sin säng. Våra pappor/mammor telepoterade oss i sömnen. Tänk att jag aldrig mer kommer få uppleva sånt, börjar bli vuxen nu ju ;)
Finns så otroligt mycket händelser som hör till barndomen. Gud va jag saknar det!!... hihi


Av Emelie Svensson - 19 september 2013 17:48

Ska ut och träna alldelles strax, känner mig faktiskt taggad till det idag! :) 

Jag har alltid haft väldigt dålig kondition, men det börjar faktiskt bli bättre nu!

Har börjat se LITE förändringar nu också, toppen :)!

Men iallafall,  efter jag tränat, ska jag duscha, sen blir det att mysa framför tv:n och idol! Hoppas favoriten kommer vidare ikväll! 


Sen imon har vi studiedag och då ska jag in till doktorn med mamma tror jag, hoppas verkligen det blir som jag tänkt, för skiten tar över hela mig nu vafan!! usch


JAJA DAGS ATT BRÄNNA FETT, HEJDÅ! 


Av Emelie Svensson - 18 september 2013 16:16

Av Emelie Svensson - 18 september 2013 15:27

Hemkommen ifrån en  tråkig dag i skolan..

Vi fick sluta 65 minuter tidigare ifrån matten idag så det var otroligt skönt!  Efter skolan drog jag och några killar ner till möbelaffären för vi skulle göra det antingen idag eller på fredag, ( tillhör matten) så vi gjorde det idag, skulle kolla priser och räkna ut procent med mera,  så det fixade vi idag :)

På fredag har vi studiodag så då kommer jag sova sålänge jag kan, och jag ska mysa hela dagen! Bloggningen lär ju ligga på topp då också för att jag har ju all tid i världen då ! :D HÄRLIGT! 


Mina Victoria Secret bodymist har kommit nu också, men min storebror är och jobbar så vi kan tyvärr inte åka och hämta ut dom idag... Men imon när han kommer hem så hoppas jag att han är så gullig och fixar det till mig :)


Förresten, tittade igenom min storebrors lådor nyss och hittade hans gamla mobil som den är nu ( han köpte ny mobil häromdagen), Jag och min storebror fick likadana mobiler förra året i mars, och tänkte visa er vem som varit mest rädd om sin telefon under detta året xD 

 

Min mobil är den till höger på bilderna  :)  ( JAG HAR NY MOBIL NU )


Av Emelie Svensson - 17 september 2013 07:28

Gick upp 20 i 7 idag, så himla skönt iochmed jag gått upp 6 varje morgon!

Ska dra till skolan om en kvart ungefär så bloggar när jag kommer ifrån skolan!

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards