Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under september 2013

Av Emelie Svensson - 5 september 2013 19:48

10 härliga saker

- Kärlek

- Liseberg

- Att ha mycket pengar och kunna shoppa galet

- Fina kommentarer från snälla personer

-  Julafton

-  Min fördelsedag

- Att få kunna somna om när alarmet ringer klockan 6 på morgonen

- när man är HELT frisk

-  Att få något man önskat sig sjukt länge

- När någon man tycker om SJUKT mycket,  gillar en tillbaka


9 Låtar

-  Bombo - Adelén

-  Wake me up - Avicii

-  We can't stop - Miley Cyrus

-  I need your love - Calvin Harris

- Push play -  Miriam Bryant

- Alive - Krewella

-  Legenden - Niello

- Overboard - Justin Bieber

-  Best song ever - One direction


8 saker jag vill göra innan jag dör

- Resa till USA

- Ta hand om världens sötaste hund, min egna lilla långhåriga Chihuahua

- Vinna på lotto

-  Få ett jobb jag älskar att vara på

- Tjäna massor av pengar

-  Träffa den bästa killen någonsin

- jag vill få en bra behandling till mitt hår, vill ha långt och rakt. inte SLITET som det är nu

- Få en stor blogg och många som tycker om en


7 saker jag ogillar

- Mina anonyma hatare på internet

-  Att skolan börjar alldelles för tidigt

- Förkylningar

- Sånna som snackar skit bakom ryggen på en

- Folk som är okänsliga

- När mina pengar tar slut

- När folk hatar en utan anledning, speciellt tjejer


6 citat som betyder något för mig

"Before you judge me, make sure you are perfect"
''If you can dream it, you can do it''

''Everything will be okay in the end, if it's not okay, it's not the end ''
''Never give up on someone you can't go a day without thinking about''

''Lifes not about the people who act true to your face,  It's about the people who remain true behind your back''
''Stå upp för dig själv, för vad dom andra tycker om dig, betyder absolut ingenting om du bara tror på dig själv''


5 bra filmer som jag sett nyligen

- 17 again

- A cinderella story

-  The perfect man

-  Wallander- skytten

- Material girls


4 saker jag inte klarar mig utan (bortsett från mat/vatten/syre osv)

-  Kläder

- Parfym, deo

- plattång

- Mobil


3 saker jag ser fram emot

- Min fördelsedag, julafton

- Växjö, SHOPPA MED PAPPSEN  om 3-4 veckor

- När jag blir smal och nöjd med min kropp

2 saker jag blir glad av

- När jag blir bra på bild

-  När killen kramar mig bakifrån, åh love this feeling 


1 sak du saknar

mina unga år... :/

Av Emelie Svensson - 5 september 2013 16:31

Hej allihopa! Har haft en ganska dryg dag i skolan idag, förkylning är verkligen inget som gör en pigg, usch ne!

För en stund sen va jag på Elgiganten med morfar, och kollade på ******* , blev ingen köpt för den va billigare förra veckan. dock finns det billiga erbjudandet kvar på hemsidan så ska beställa den med min bror när han kommer hem snart!


Sjukt glad att jag äntligen kommer få de! Den kommer nog på tisdag eller något isåfall om vi beställer den idag som vi ska göra , perfekt :) :)


Nu sitter jag med datorn ute i soffan och tittar på the OC, så sjukt bra serie! om ni inte sett den så tycker jag ni ska se den! :D

 

Av Emelie Svensson - 4 september 2013 21:27

Nu har någon jävla röv människa på min skola, troligtvis i min klass, smittat mig med den där förbannade förkyldningen igen...

Det är absolut inte läge just nu för en hemsk förkyldning, har massor att göra med både fritid och skola. Så snälla gud, gör mig frisk och gör mig inte värre. Jag ber.
Jag hatar förkyldningar, så himla jobbigt....

Av Emelie Svensson - 4 september 2013 18:32

Imon kommer min käraste morfar hem ifrån sitt jobb, och om det inte är försent han kommer hem så tar han med mig till Elgiganten! :'D
Kan ni gissa vad det är?
KOMMENTERA VA DU TROR, och alla dom som har rätt får en länkning av sin Facebook, instagram eller vad som helst ;)
Lycka till!

Nu ska jag ut och springa lite, oohjep nu avslöjade jag det, har varit ute och sprungit varje kväll i en vecka nu ungefär, stolt över mig själv att jag orkat det varje dag för jag är INGEN träningsmänniska om man säger så, men jaja, glöm inte kommentera nu!;)

Av Emelie Svensson - 3 september 2013 15:25

Kom nyss hem ifrån skolan, och precis när jag kom utanför skoldörren så stog min kusin där :) 

Så nu sitter jag hemma med han sittandes vid min andra dator. 


Fått tillbaka min skoldator nu också, lämnade in den på lagning förra veckan iochmed batteriet glappade, sen nu när lag fick tillbaka den så startade jag den och NÄÄÄ det är som vanligt, ni suger på att laga!!!!! -.- Den jävlen har fortfarande glapp..



Av Emelie Svensson - 2 september 2013 18:55

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards