Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 2 oktober 2013 21:25

Hittade en sån sjukt hemsk text som en tjej skrivit. Hon har blivit våldtagen av sin bror flera gånger.. Usch fyfan vilken kille till bror! 


''Jag har blivit våldtagen av min bror fler än en gång. Dock var jag 11 då och han 14, så han gjorde det säkert mest för att experimentera, men det är ofta jag tänker på det än i denna dag, och nu är jag 16. Jag minns den där känslan, och så gott som varje kväll fick jag vaka och hoppas på att mina två bröder jag delade rum med hade somnat, före jag kunde somna med ro. Hade ljugit åt mamma att jag var mörkrädd så jag fick ha julbelysningen lite extra länge före jul, och efter, men då det var dags att plocka ned dem fick jag ångest.

Jag var livrädd, och vågade varken säga något åt min bror eller min mamma. Jag började gå upp och säga åt mamma att jag mådde dåligt och ville sova i hennes säng, vi brukade göra så då vi var små. Jag antog att mina föräldrar gick och lade sig så pass sent att min bror hade hunnit somna, så att jag lugnt kunde bäras tillbaks till min säng. En natt vaknade jag mitt i akten, men vågade inte annat, så jag låtsades att jag sov.

 

En annan natt vaknade jag av att mitt täcke låg på golvet, och då fick jag nog och gick gråtande och försökte väcka min mamma för att berätta det trots att det var skämmigt att måsta erkänna att jag visste vad sex var ens. Mamma vaknade inte, så jag gick och lade mig tillbaka och jag är kanske lika glad för det nu. Men jag har inte velat berätta dethär åt någon, inte ens åt min bästa vän då hon är väldigt nära min familj och säkert skulle ändra bild om min bror ifråga. Jag skulle vilja komma över dethär, och försöker övertala mig att det INTE var han som tog min oskuld, trots att jag ju vet att det var det. Jag vill heller inte gå till någon psykolog eller kurator och prata då jag hatar och är väldigt dålig på att prata djupa saker i verkliga livet. Då är min fråga; vad skall jag göra?''

Av Emelie Svensson - 2 oktober 2013 21:10

Hej alla! Nu ikväll har jag varit ute i byn med Linnéa, Nadja och en massa killar!


Vid halv 5 ungefär så mötte jag först Linnéa, sen så kom Nadja någon minut senare, sedan drog vi in till byn och då träffade vi på Nadjas kille, Emil  och då va vi med han. Sen kom Andreas, Johannes, Herman så har varit med dessa grabbarna idag ;)

 

Nadja stack hem vid 6 typ, så då va jag och Linnéa själva där med dom^^ Men jag känner Emil och de andra så det va absolut inga problem ;)


Nu ska jag krypa ner i min goaa säng, och kolla instagram, facebook och snapchata! Godnatt!


 

Av Emelie Svensson - 2 oktober 2013 15:33

Hej allihopa, kom nästan precis hem ifrån skolan, slutade tio i tre, sen cyklade jag med hem till Nadja, sen drog jag hem :) Jag tittade nyss igenom mina gamla böcker och då hittar jag min gamle dagbok!!

När jag va mindre, typ 8-9 år så skrev jag alltid ner ''busiga'' saker jag gjorde i min alldelles egna dagbok, och nu hittade jag den dagboken så det är otroligt roligt att titta igenom den! och jag kommer ihåg nästan allting som står skrivet! haha vilka sjuka minnen ^^ Ganska mesigt men yolo


Tänkte visa er den första sidan ifrån dagboken, som handlar om att jag och en gammal kompis gjorde en fake MSN som vi skulle lura tjejerna i klassen med, haha va elak man var! Som ni ser var det 2009 jag skrev detta ''inlägget'' och var alltså 9 år. hehe :) 





Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards