Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 6 oktober 2013 11:13

Hej allihopa, blev knappt bloggning igår för under hela kvällen var jag i stan med Noraa, Linnea, Pontus och några andra som vi träffade där. Som jag sa var det kulturnatten igår, utställning av tavlor medmera,  och citygallerian var öppen till 9. 

Men vi stack inte dit för att titta på konst, utan för att få träffa lite folk vilket vi gjorde också :) 


Hade väl ganska roligt igår, inte världens roligaste kväll men hade iallafall roligt med vännerna! 

När Noraa och Linnea stack till några andra så gick jag istället med Johannes, och vi två drog till Willys och köpte glass ;) 

 

JOHANNES, OM DU LÄSER DETTA! Tack för att du finns där för mig, och för du är världens bästa vän!  Synd att inte fler kan vara som du.. 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards