Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 7 oktober 2013 17:15

Har anmärkt en sak hos en del filmer när jag tittat på dom. Tillexempel, vi tar en sån här musikal film, med sång och musik. Ingen glömmer High school musical right? Den ''filmen'' var jätte populär när jag gick i 2an-3an, och har sett det 10000 gånger så kommer fortfarande ihåg den. 

 

Men iallafall, när en tjej börjar sjunga tex, så börjar de människorna hon inte äns känner sjunga och dansa till det och kan varanda ord och danssteg! SÅÅÅ typiskt filmer, folk som inte äns känner varandra dansar likadant och sjunger samma skit, haha! Det är ju inte så att de har tränat in det ;) men ja, det är film men det är ju iallafall inte så verklighetstroget ;)

 

EXEMPEL

         I

         I

         V

 

Av Emelie Svensson - 7 oktober 2013 15:17

Hej :) Igår kunde jag inte blogga under kvällen för att jag var ute med Linnéa, xhani, och Aleksandr :) AS snälla killar och verkligen super goooa! 

 

Träffade även på min  lilla Johannes när han va påväg hem, då pratade vi lite med honom och jag frågade han om lite saker :)


Skolan idag var helt ok, dagen gick snabbt helt enkelt! Hade sovmorgon till 20 i 9, sen träslöjd till 10 i 10 , sedan håltimme då jag, Linnéa och Jesper drog hem till Linnéa och åt, sen somnade Jesper så det var askul, haha! :) en sovande liten pöjk brevid sig som låg med röven opp i vädret! ;) 

Jesper och Johannes är världens bästaste killkompisar! veeeerkligen! loveu all 



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards