Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 10 oktober 2013 21:04

Hej hej, klockan är bara 10 över 9 men känner mig så sjukt trött! Sitter här i min säng och lyssnar på Linus Svenning, älskar verkligen hans röst, så himla hääärlig! 

 

SERIÖST VA SKA JAG BLOGGA OM FÅR DAMP FÖR ATT JAG INTE HAR NÅGOT ATT SKRIVA! 


Imon är det fredag IGEN, helt sjukt va veckorna går, och idag är det faktiskt prick 50 dagar tills jag fyller år! Det känns kanske länge men om tiden går så fort som den redan gjort så är nog min fördelsedag imorgon ;) xD


Av Emelie Svensson - 10 oktober 2013 18:13

Hej allihopa, otroligt seg bloggning som vanligt, åh jag vet ju verkligen inte va jag ska blogga om heller, finns inga ideer kvar längre :/  Men iallafall,  igår var jag på fritidsgården med världens bästa Johannes, Emil och Nadja! där träffade vi oliver, pontus och Herman som vi var med under kvällen efter också :)  Otroligt snälla killar :)! 


IDAG- så har jag varit inne på akuten med mamma, fick ÄNTLIGEN den hjälpen jag behövde, ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!  My life is going back to normal! I'm so fucking HAPPY! :D 

Just nu går jag på tabletter som är väldigt starka om man säger så, eller ah, men inget någon behöver oroa sig för :) Allt blir mycket lättare och bättre nu :)

Fick förresten mina enskilda skolfoton idag, blev inte särkilt nöjd men tänkte visa er :) 

I

I

V


 

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards