Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 12 oktober 2013 22:31

Hej, kom hem för en timme sen ungefär, har varit ute med bästavän Johannes, Katja och Emil.

Jag och Johannes mötte Katja och Emil borta vid tunneln, sen cyklade vi till kvantum för de skulle tydligen tjocka sig med godis ikväll. När vi varit på kvantum cyklade Katja hem för att hon skulle till sin kille Filip och sova där, så då körde vi till donken där vi träffade Aleksandr, Kalle, Wilma och Xhani, vi snackade lite med dom sen drog de till coop forum tror jag ;) 


Vi stannade på donken tills halv 10 ungefär, sen så drog jag och Johannes ner i byn och skulle se om någon var ute, men det var helt dött ikväll konstigt nog xD


 

Av Emelie Svensson - 12 oktober 2013 14:57

Om dig
Namn: Emelie Svensson
Födelseplats: Karlskrona :)
Bor: Asarum
Ögonfärg: Blå/ grå
Hårfärg: Mörkblond
Skostorlek: 37
Civilstatus: SINGEL 
Höger eller vänsterhänt: högerhänt
 
sex & kärlek
Tycker du om någon just nu? Ja det tror jag att jag gör
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det tror jag faktiskt
Har du varit gravid? Nej
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja
Har du någonsin haft sex? nej
Har du gråtit över kärlek? Flera gånger
Vem delade du senast säng med? Noraa tror jag, haha eller jag vet inte 
Har du drömt om någon du tycker om? JAA! 
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? Ja för jag har sagt det när jag träffade honom.
Har du haft sex på fyllan? Jag dricker inte
Har du haft trekant? Nej verkligen inte
Är kärlek viktigt för dig? otroligt viktigt
 
ärlighet
Röker du? Nej, gillar inte det
Snusar du? Nej
Skolkar du? Har aldrig gjort
Gör du frukosten själv? Ibland när jag är hemma själv
Har du suttit i rätten? nope
Har du strulat någon av samma kön? Ja det har jag 
Har du varit på strippklubb? Nej 
Vad gör du när du blöder näsblod? Brukar inte det, men tar papper? 
Vem kan du prata om allt med? Vet faktiskt inte det
Har du solglasögon? Ja det har jag någonstans
Vem pussade du senast? Vet jag inte 
Vem kramade du senast? Linnea tror jag
Vad heter ditt hårspray du använder? Jadu, det kommer jag inte ihåg för har två stycken
vilken färg har du på tröjan du har på dig? Grå
Känner du någon som heter nicklas? Tror inte det
sitter du vid en bärbar dator nu ? Ja
Är du blyg? Inte längre
Vad tänker du på just nu? 

Av Emelie Svensson - 12 oktober 2013 14:27

FRÅGOR OM DIG
 
Något husdjur : Fågel
Någon favoriträtt : Bror på va jag är sugen på ju ;)
Några framtidsplaner : har jag inga än
Någon sjukdom : - 
En homosexuell kompis : Jonathan Osterman är min babe
Duschat idag : yes, nyss typ
Någon kompis som snarkar : vet jag inte
Någon vän som spelar i ett band : PAPPA haha
Någon som förstår dig : Johannes
Något beroende : Socker
Fikat idag : neee
Nagellack : svart
Någon vän som bor i ett annat land : Vlad.. SAKNAR DIG VÄNNEN FAN ATT DE SKICKADE TILLBAKA DIG
 
VEM ? ..
Avskyr du : Jag avskyr de som är idioter mot mig
Delar du mest minnen med : Min kusin tror jag
Längtar du mest efter : När jag är HELT frisk
Stör du dig på : Sånna som glor och menar illa
Gosar du med : min morgonrock
Lagar mat : MAMMA 
Diskar : MAMMA
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : läser inte tidningar
Buss åker du oftast : 330
Dag fyller du år : 29 november :) 
Årstid föredrar du : vår/ sommar lätt
Stad är du uppväxt i : ASARUM 
 
VAD ? ..
Gör du nu : Lyssnar på musik
Gör dig till en bra människa : Är oftast jävligt trevlig
Gör dig till en dålig människa : det vet jag inte, det får andra svara på
Vill du arbeta med : inget 
Är roligast just nu : min storebror va askul i morse HAHAHA
Har du på dig nu : MORGONROCK! 
Har du för smink idag : ingenting
Äger du för skor : massa olika, har 10000 likadana också ;) 
Har du för storlek i skor : 37 har jag 
Läser du för bok : ingen 
Ska du göra nu : säga hejdå till mormor och morfar, de ska hem nu
 

Av Emelie Svensson - 12 oktober 2013 14:09

Nu är det lördag IGEN, och veckorna bara springer iväg. Under morgonen har jag hunnit duscha, ta mina tabletter, prata med mormor och morfar, tittat på wallander och ätit världens godaste glass- SANDWICH! 

Hade seriöst kunnat äta 10000 såna glassar på en enda gång, så troligt goda är dom så man avlider   

Fick också reda på att George åkt ur idol igår, FAAAN MED! älskade hans änglaröst assååå :( 


IKVÄLL- kommer jag nog sitta hemma och bara mysa, pallar inte dra ut varje dag så antar att det blir att titta på film hela kvällen. Love it! 

 

Va ska ni hitta på ikväll då? ;) 

 





Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards