Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 17 oktober 2013 19:41

42 saker en tjej vill ha, men oftast inte vågar be om....

 
 

1. Håll om henne runt midjan
2. Försök verkligen att prata med henne
3. Dela hemligheter med henne, men håll dem för dig själv
4. Erbjud henne din jacka om det är kyligt
5. Kyss henne långsamt
6. Krama henne mjukt
7. Håll om henne nära ditt bröst
8. Skratta med henne
9. Bjud ut henne någonstans
10. Umgås med hennes och dina vänner tillsammans


11. Ler hon vill hon att du ska le tillsammans med henne
12. Ta bilder med henne, en bild säger mer än tusen ord..
13. Låt henne sitta i ditt knä
14. När hon säger att hon älskar dig mer, förneka det. Hon vill höra att du älskar henne mest
15. När hennes vänner säger att de älskar henne mer. Förneka det, håll om henne hårt framför hennes vänner, det får henne att känna sig älskad
16. Lek med dina fingrar i hennes hår
17. Kyss henne då hon minst anar det
18. Krama henne bakifrån och håll om henne runt midjan
19. Berätta för henne hur vacker hon är
20. Berätta hur du känner för henne, hon vill höra det hur många gånger du än sagt det förr


21. Öppna dörren, följ henne fram till dörren/bilen. Hon känner sig trygg och du anses vara en gentleman
22. Berätta att hon är ditt allt – BARA om du verkligen menar det
23. Om du märker att något är fel, fråga. Förnekar hon det så höll bara om henne utan att säga ett ord. Hon förstår då att du alltid finns där, oavsett vad
24. Få henne att känna sig älskad
25. Kysser du henne framför andra tjejer, då inser hon att hon är den enda som betyder något i din närvaro
26. Det värsta som finns är om du ljuger för henne. Berätta sanningen, även fast den kan svida ibland
27. Behöver jag ens nämna att du INTE ska vara otrogen?
28. Ta henne till en plats hon verkligen gillar
29. Smsa eller ring henne på kvällen och berätta hur mycket du saknar henne
30. Se till att alltid finnas där för henne. Även om hon inte behöver det just då, så mår hon bättre av att veta att du finns för henne alla tider på dygnet


31. Håll henne tätt intill dig när det är kallt, då kan hon även hålla om dig
32. När du är ensam, håll henne nära och kyss henne
33. Kyss henne lätt på kinden eller i pannan (det kommer ge henne en vinkel av att du vill känna hennes läppar mot dina)
34. Även i filmer, lägg din arm om hennes axel och hon lägger automatiskt sitt huvud mot din axel. Luta upp hennes huvud och kyss henne
35. Lämna henne ALDRIG på skämt eller var arg på henne. Om hon är upprörd, trösta henne
36. När andra människor dissar henne, stå upp för henne
37. Titta henne djupt i ögonen och säg att du älskar henne
38. Lägg er och kolla på stjärnorna och låt henne vila sitt huvud på ditt bröst och låt henne lyssna på dina hjärtslag.
39. Se till att det är du som tar första steget och tar henne i handen när ni är i stan. Hon vet då att du inte skäms för att visa att hon är din!

40. Försök hålla om henne så länge som möjligt när du kramar henne


41. Trösta henne när hon gråter. Torka bort hennes tårar med dina fingrar
42. Ta med henne på långa promenader på kvällarna

Av Emelie Svensson - 17 oktober 2013 18:12

Hej allihopa, känns som jag blivit en sån här kvällsbloggare nu, är ju i skolan hela dagarna, sen kommer man hem och degar framför tvn... Sen först på KVÄLLEN sätter jag mig vid bloggen. haha gaaah måste fixa detta


Har varit i stan idag IGEN, tänkte kolla på en annan jacka men bestämde mig för att behålla den jag köpte häromdagen, den becha (?) 

HUR STAVAS DET, BESH BETCH, HAHA WHAAAAT! idk...

 

Sökte runt på google lite och hittade sånna dära roliga frågor , tycker sånt är sjukt roligt att svara på xD! 



1. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej det vill jag inte. Men om det menas med den jag sist var på g med så vill jag det jätte gärna :/
2. Är du singel? Ja det är jag


3. Är du player? Nope
4. Första personen/personerna du vänder dig till?  Just nu är det Johannes 
5. Har du syskon? En storebror
6. Vad drack du senast? Sprite!
7. En du inte kan leva utan?  Svårt, men min pappa betyder väldigt mycket för mig
8. Hur många kan du berätta allt för? Ingen antar jag

9. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja faktiskt!
10. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig idag? ''kärleksmässigt'' så ja, otroligt jävla mycket.
11. Favoritlåt? Read all about it, äre just nu
12. Har du något som tillhör ditt ex? Nepp
13. Är du kär? Ja det är jag
14. Favoritfärg? Blå, Rosa, Vinröd, Lila, svart, vit, grå
15. Är du svensk? Jääääs
16. En person du saknar. Oliver
17. Vart bor du? Asarum
18. Röker du? Nej och jag har aldrig testat heller.
19. Favoritdjur? Hund, LÄTT. 
20. Hur lång är du? 157cm


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards