Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 19 oktober 2013 14:28

Finns inget godare än glass... eller jo det gör det xD men sjukt gott med glass iallafall! Dock finns det ingen glass i världen som slår sandwich ! hihi


Ska nog titta på film nu, tydligen så skulle min pappa iväg och spela idag så blir bara jag och storebror hemma xD

Vill någon i närheten kanske komma hit? för jag tänker iallafall inte gå ut ikväll! Skriv bara på facebook :)


Blir nog att se Wallander nu, eller ska kolla om det kanske finns någon ny bra komedi som kommit ut på swefilmer! 


 


Av Emelie Svensson - 19 oktober 2013 12:35

Tog nyss en varm lång dusch, så jävla skönt! Idag hade jag tänkt vara hemma bara, orkar inte dra ut ikväll med vännerna. Ikväll vill jag sitta hemma, äta godis, mysa,  titta på film och umgås med pappan min! Mamma jobbar så är hemma här med Robin min storebror, pappa, och just nu är mormor och morfar här ( som vanligt på lördagar )    


Kollade igenom mina inlägg ifrån förra veckan där jag hade skrivit att jag börjat gå på tabletter mot min läpp, skrev att jag va så himla glad för att det skulle gå över nu och bli normalt igen. Skulle ta dessa tabletterna i 10 dagar, och idag är det faktiskt dag 10.. Och vad har hänt? har det försvunnit eller blivit värre? 

 

Det har faktiskt blivit så sjukt mycket värre och ingenting har hänt, ser likadant ut som det gjort hela tiden ifrån starten... Snacka om att man blir ledsen.. På måndag ska vi till sjukhuset igen #hatelife


KÖR PÅ MYS OUTFIT IDAG



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards