Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 20 oktober 2013 11:30

Som de flesta redan vet så använder jag mig ALLTID av min skoldator när jag bloggar, och allt det där andra. (kollar facebook, skype, osv )

Min egna dator har blivit jävligt seg så därför jag har denna hela tiden.

 

Men iallafall, har ju haft denna datorn i drygt ett år nu, för vi fick våra skoldatorer höstterminen i 7an. Något som var väldigt populärt i början av 7an va att alla tog bilder med ett'' pogram'' eller ah en internetsida som heter http://www.cameroid.com/

 

ALLA tog bilder där, på sig och sina kompisar, haha. Sen blev istället ''Webcamtoy'' populärt så jag och mina vänner började ta bilder där. Och nu när jag tittade igenom mina gamla bilder ifrån förra året så hittar jag massor av bilder på mig och Linnéa, och vi har förändrats sjukt mycket utseendemässigt, haha tycker iallafall jag :) 


Klicka på ''Gilla <3'' under detta inlägget till höger om du tycker vi har förändrats :))




Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards