Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 23 oktober 2013 14:16

Har precis tagit en lång underbar dusch, skönt :)) Ska platta mitt hår också snart, för just nu är det jätteblött och sen när det torkar så kommer det bli sjukt lockigt xD


Har ätit mina tabletter i 3 dagar nu, än så länge är det faktiskt en liten skillnad tror jag. Vet faktiskt inte, för det brukar komma och gå mellan dagarna så får se hur det är imon. :)

 

Ber verkligen till gud att det är borta efter höstlovet som är nästa vecka. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA.


Av Emelie Svensson - 23 oktober 2013 10:57

Slutade praon 7 igår. Tog hand om barn hela dagen, och guuuud va söta dom var :)

Sen därefter jag slutat, drog jag till konsum och mötte Johannes, sen körde vi till donken och han bjöd mig på mat, hade inte ätit på hela dagen så asgott att få i sig något :)

 

Sen träffade vi Alexandr och snackade lite med han, sen drog vi hem till honom och skulle fixa Johannes kedja på mopeden. När vi var klara där kramade jag han och sa hejdå, sen körde vi hemåt och jag cyklade lite före Johannes. Sen körde polisen förbi mig, och Johannes kom aldrig så jag cyklade bort för att titta vart han tagit vägen och då såg jag att han stog och snackade med polisen så jag cyklade dit, så sa polisen till mig:

- Är du Emelie? jag ba jaa

 

Då hade han tydligen frågat Johannes om han var själv så hade han sagt att han var med mig, då hade polisen frågat om jag va hans tjej så hade han svarat: nej min bästavän, hihihi

Sen frågade polisen oss lite frågor, om vi sett två killar i 20års åldern som varit svartklädda och bärt mask. Dock berättade dom inte va som hänt :/ 


Idag är jag ledig ifrån praon, skitskönt. Men imon så drar jag igång tidigt: KLOCKAN 8 och ''jobbar'' till halv 5 tror jag.

Ikväll ska jag nog till båten med Johannes och Alexandr, kul :)

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards