Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 26 oktober 2013 17:11

Hej allihopa, seg bloggning idag igen men har faktiskt en anledning till varför idag ;)

Steg upp ifrån sängen vid 8 idag, sminkade mig, klädde på mig och åt lite. Vid 9 var jag borta vid kyrkan för skulle vara ledare för tisdagsgruppens konfimander. Temat för dagen var liv och död, då man fick se hur en begravning går till, och vi fick se frysrummet där massa döda låg. Usch. 

 

Ämnet blev känsligt för många så det blev lite tårar, tillochmed för mig. Saknar min faster jätte mycket, helt sjukt att veta att man aldrig mer kommer att få se henne skratta, sjunga eller bara se henne överhuvudtaget...


Det slutade klockan 1, men iochmed att jag va ledare idag så fick jag hjälpa till att städa iordning så jag gick hem kvart i 2. Och jag hann inte äns komma in i mitt hus för mamma, pappa och storebror mötte upp mig. Vi skulle till resturang och äta med mormor & morfar, sen min morbror, hans tjej sen min kusin Josefine. Efter vi ätit så drog vi hem till oss- och jaa här är vi, jag sitter på mitt rum just nu men dom är där ute ;)


MEN JA, för 20-30 minuter sen hände en fett kontig grej.. Jag gick in på mitt rum för att ladda över bilder ifrån kameran, så ser jag en svarthårig kille runt 30år komma gående ifrån min grannes tomt. Och innan han hoppar över staketet in mot oss, tittar han sig omkring för att se om någon va ute. -Men jag tänkte bara jaha våra grananr har väl gäster och hans barn kanske hoppat över(?) Men så springer jag iallafall till mamma, och hon springer ut och ropar: HALLÅÅ? MEN HALLÅÅ??'' 

 

Han vänder sig om och ser mamma, och springer snabbt som satan in på nästa tomt. (Jag bor mitt i ett område så omringad av andra hus) Men sen sprang alla ut och han är helt borta... Antagligen sprang han in i skogen här intill men vettifan vett läskigt.

Han hade en damväska omkring sig, och en påse i handen så han kan kanske vara en tjuv? jag vet inte... men fett läskigt 



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards