Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 28 oktober 2013 22:33

Hej allihopa, haha som vanligt är bloggningen KASSSSSS!! 

Men iallafall under dagen sov jag typ bara ( har ju höstlov nu!!! ) sen vid 4 började jag göra mig iordning oså, för vid halv 7 skulle jag sticka bort till fritidsgården med lite folk, 


När jag varit där i 5 min ungefär så gick s   trömmen, och då hade ju redan det otroliga stormen kommit! Blåste som fan och min mobil flög faktiskt iväg när vi satt ute haha! ( ner på marken haha ) 

Det var löv exakt överallt, haha. Jag, Emilia, Amanda, Andreas, och Johannes gick ner till konsum för att kolla om det hade stängt osv, och det var verkligen mörkt i vartenda fönster! Affären va stängd pga detta dåjaaa.

Andreas keps flög  iväg och alla ba: vart tog den vägen?!?! '' Men bra som man är så lyckades jag se den i mörkret och sprang för att hämta den, sen gick vi direkt tillbaka till båten tills jag stack hem.

Fick tillbaka strömmen för exakt 30 minuter sen så äntligen kan jag blogga xD

Snackar med Anton på skype nu, han är som vanligt lite efterbliven   


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards