Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Emelie Svensson - 12 november 2013 19:52

Hej allihop,  idag så var klassen på Kreativum och vi slutade redan vid 2 idag. Efter skolan cyklade jag hem och städade på mitt rum litegrann. Kläderna ligger överallt i mitt rum förstår ni.


Tänkte blogga innan vid 4 ungefär, men då kom pappa hem och vi skulle äta, sen därefter kände jag för att ta lite bilder och vara ego, för det var ett tag sen :)

Jag är så trött på hur jag bloggar, skriver BARA om vad jag gör om dagarna, och min vardag ser nästintill likadan ut varje dag som går, så det är både tråkigt att blogga OCH läsa^^

Tänkte iallafall ändral lite bloggningsstil, eller ja får se hur jag gör! 

 

Fick tips ifrån en tjej om att göra ''20 dagar'' då man ska ''blogga'' om 1 sak varje dag i 20 dagar, svårt att förklara men ni förstår nog! Här är de inläggen jag kommer göra de senaste 20 dagarna!


1. 10 saker om dej
2. 
Vilka superkrafter vill du ha och vilken magi? 

3. Hur ser ditt liv ut om 10 år ?
4. 
Beskriv din drömkille
5. Släkten, vem/vilka står du allra närmast? och varför?

6. 
Vem skulle jag vilja byta liv med för en dag och varför

7. Bild på dina parymer
8. Dagens outfit
9. Vad skulle du göra ifall du vann  5 miljoner?
10. Berätta om din familj
11. Favoritglass, mat, och dricka?
12. 
This or that
13. Din åsikt om rykten, mobbning och att döma någon
14. Vad vill du bli när du är stor?
15. Favoritårstid och varför?
16. Bild på 5 saker du älskar
17.  En snygg outfit
18. Bild på alla dina skor
19. Visa din önskelista
20. Innan du dör ska/vill du göra vadå?




Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards