Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Emelie Svensson - 14 november 2013 17:19

Hej allihopa, va en ganska okej dag i skolan, hade samma lektion hela dagen (skriva om regnskog)  och slutade vid 2 idag. Älskar projektveckor! :D När jag kom ifrån skolan så satt jag på mig träningskläder och sprang, därefter blev det en varm lång och underbart skön dusch! 


Idag är det dag två, och det innebär att jag ska beskriva de krafter jag önskar jag hade. Har faktiskt tänkt på detta väldigt mycket för jag tänker alltid på en massa lustiga saker innan jag somnar..

 

Men något som jag verkligen önskar att jag kunde bli är  OSYNLIG!  Tänk va roligt man hade haft det! Dra ner byxorna på personerna som varit elak mot dig, gömma sig när någon snygging går förbi på stan, eller gå hem till någon som man tycker om och bara titta på han/hon, och se va HEN gör, sen kan man ju smyga in på bion utan att betala? Finns så sjukt mycket man kunde ha gjort! Hade verkligen varit grymt nice!

 

Något annat som jag skulle vilja kunna är att TELEPOTERA! Tänk om man bara vill dra och köpa kläder med kompisarna, hålla mig i handen och så skickas man till andra sidan sverige där de bästa affärerna finns! Eller kan man säga till sin mamma att man går och lägger sig, går in på sitt rum och telepoterar sig till en kompis och har roligt hela natten utan att någon blir orolig! Hur fett hade inte det varit?

 

Jag skulle också vilja kunna FLYGA! Ta med sig sin kamera upp i det blå och ta asfina bilder, titta ner på marken och se allt ifrån ett helt annat perspektiv! 

 

Sen något annat jag verkligen önskar jag kunde göra är att  LÄSA TANKAR!  Åh det hade varit asbra, man kan se va folk egentligen tycker och tänker om en, och se vilka som verkligen tycker om en. Man kan se hur en person är eller va den person gått igenom. Hade funnits så mycket man kunnat se om man kunnat läsa tankar!

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards