Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

DAG 5- Min släkt

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 15:46

Dag 5 nu då, innebär att jag ska skriva om min släkt och vilken jag står närmast.

På min mammas sida är det inte så många, känner bara mormor och morfar. Min morbror känner jag knappt och inte mina kusiner heller. Linus, Hanna, Viktor, och Josefine. Dom är trevliga oså, men de bor väldigt långt iväg så har aldrig kunnat träffa dom som jag träffat den andra delen av min släkt ifrån pappas sida.


Jag har 3 fastrar i livet och 1 som är borta två år tillbaka. Har alltid umgåtts med mina fastrar, de har passat mig när jag varit liten och vi har oftast varit ihop alla tillsammans. Den fastern jag stog närmast var Anette, när hon levde. Tyvärr gick hon bort i cancer och finns inga ord som beskriver hur mycket jag skulle vilja träffa henne igen! Sen står jag även de andra fastrarna nära för har alltid varit hemma hos dom med familjen. 

 

Min farmor och farfar finns tyvärr inte heller längre. Min farfar dog när jag var bara liten, 3-4år tror jag, så jag lärde aldrig känna honom (kommer inte ihåg honom)  Farmor gick bort när jag var 8-9 tror jag, kom ihåg henne lite grann, va så längesen.. Kommer bara ihåg henne ifrån den tiden då hon bodde på sjukhuset eller va det var.


Har en fabror också men han träffar jag inte alls ofta, vi umgås inte med honom längre. Men han är jättelik min pappa verkligen :D

Sen har jag en MASSA kusiner! Känner bara en väldigt väl och det är Eliaz som brukar visa sig på mina bilder! ;)

Alla mina kusiner på pappas sida är jättesnälla och roliga! Har även två nästkusiner och den ena är runt 10  (?) och en som är ett år yngre än mig :)  Min gammelmormor och gammelmorfar lever fortfarande och de kämpar på! :)

 

Men iallafall, jag står närmast min mormor och morfar och kusin, även mina fastrar.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Svensson - 22 maj 2014 16:08


   

Av Emelie Svensson - 21 november 2013 21:06

Hej allihopa, hade tänkt att testa en ny bloggportal nu, så följ min nya blogg, den kommer bli grymt mycket bättre!  puss på er     http://fames.se/emeelajz/ ...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 21:56


Har tänkt på det flera gånger, vem hade jag engentligen velat vara om jag haft chansen..? Kan inte bästämma mig för en, så la ihop en bild på de tjejerna jag ser upp till osv :D    Keela, Caty, Selena, Kenza, Rihanna, & Diana! Supersnygga tjejer!...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 12:52

Igår efter skolan drog jag hem och nästan direkt tog bussen med Linnéa in till stan. Vi hoppade av bussen vid österslättskolan och sa hej till Johannes! Kul att träffa honom igen! Sen mötte vi Lelle också så hon gick med oss till gallerian.   Köp...

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 22:20


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards