Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emelie Svensson - 31 augusti 2013 21:15


 

Av Emelie Svensson - 31 augusti 2013 18:26

Jag tror det är mer än jag som har upplevt det här: 


Man har precis lyssnat på musik i sina hörlurar, och man lägger ner dom fint i lådan där man brukar ha dom, någon vecka senare, eller någon dag där efter bestämmer man sig för att man vill lyssna på musik igen, och när man tar upp dom är de kors och tvärs in snurrade . Allt är som en ända röra som en jävla boll som inte går att få upp. Knutor över hela sladden och helt kaos! xD


Det är ALLTID såhär, jag fattar inte hur det går till!  :o

Typiskt sladdar! vilken sladd det än är så händer detta! haha någon som håller med mig? ;)


Av Emelie Svensson - 31 augusti 2013 13:45

Igår kom min mamma hem med nya idrottsskor iochmed jag inte haft några bra skor över hösten, har bara sprungit runt i mina "converse" på vintrarna... Och höstrarna. Vi har idrott ute en gång i vecka året om, så det blir ju inte så bra med tygskor då.

Jag har ALDRIG tyckt om ute skor som är riktiga och bra, tycker såna är riktigt fula faktiskt, men har hellre såna skor 1 gång i veckan än att vara förkyld i 2 veckor. Så jävla fula är dom väl inte ändå... Dom är ju lite rosa ;)

Av Emelie Svensson - 30 augusti 2013 22:11

Första veckan i skolan har typ sprungit iväg, har gått jätte snabbt verkligen!

Imon är det lördag och vet faktiskt inte riktigt va jag ska göra, blir antagligen som vanligt, att sitta hemma i sängen med min dator och kolla facebook, SKITKUL! 


Har verkligen varit sån här skitdålig period när de gäller bloggandet, men jag lovar att jag ska ta tag i det!! Påbörjar riktig bloggning  imon, för nu är jag alldelles för trött för att göra ''bra & roliga'' inlägg.


Sitter på min gamla dator just nu, och har extremt många bilder ifrån förra sommaren och ifrån... aah förra året helt enkelt. 


Av Emelie Svensson - 30 augusti 2013 13:55

Idag slutade min klass vid 20 över 12, så schemat för denna terminen är riktigt bra på fredagar :) Dagen startade med idrott inomhus och slutade med teknik.
På svenskan förresten så vann jag och Linnéa en liten "test" tävling med dialektord så vi fick 10kr i check att handla för i cafeterian, så jag köpte godis... Haha typiskt mig xD

Sitter i soffan just ju och tittar på Ellens show, haha älskar det! Ellen är förjävla rolig!

Av Emelie Svensson - 29 augusti 2013 20:21

.Jag tror faktiskt att allting som händer kanske har en mening? Att efter det hemska kommer ljuset och allting klanar upp. Man har ju hört en massa folk, mest överviktiga ,som har pratat om sin ungdom när de blev mobbade. Under dessa mobbperioderna mådde dom hur dåligt som helst, sen flera år därefter är dom starka och står stadigt berättar dom.

Men jaa, egentligen, om man är på botten och tror man kommer stanna där förevigt. Att man aldrig kommer se sig själv som glad och lycklig igen, fortsätt kämpa så löser sig det mesta tillslut, ju äldre du blir desto mer mod får du, mer självförtroende och man börjar tänka på något helt annat sätt.

Jag hade en lång period då jag mådde som sämst allt dedär påbörjades i vintras och den sämsta perioden va i början av sommaren och under hela sommarlovet, tillslut efter all sorgsenhet började jag kallade mina närmaste vänner för massa saker och jag trodde inte det fanns någon som egentligen brydde sig om mig. Jag tog över min depression över mina käraste vänner och det är något jag ångrar något enormt nu idag.
Jag känner mig faktiskt lite som en ny person nu när jag mår bra igen och har ändrat min attityd mot andra. Trodde aldrig det här skulle vända men tillslut så, Good job!

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards