Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie Svensson - 30 april 2013 06:39

Kommer bli sjukt kul idag! 

Vet inte riktigt hur det kommr bli... men efter skolan drar jag hem till mig, packar mina saker, sen drar jag till Katja och sen kommer Katjas kille Filip, och Victor        

Sen är vi med dom till halv 6 kanske... sen kommer Amanda och Nadja, och då ska vi fixa oss till hallarna som börjar 9 ikväll, så vi får väl köra kvart över 8nångång.

Sen slutar det 1, och då kör Amandas mamma hem oss, för hon stannar i Ronneby mendans vi är där så det blir peeeeerfeeect!   


Hallarna är ju ute, så får bli långbyxor, haha!





  

Av Emelie Svensson - 29 april 2013 19:58

Stack och hämtade pengar efter skolan med Linnéa, sen tog vi bussen in till stan.

Köpte inget speciellt, utan gick bara med Linnéa! älskar dig tottiii


Efter stan, när jag kom innanför dörren sa mamma att vi fått brev ifrån posten, och då hade min lilla klocka kommit äntligen!

Så hämtade ut den med Katja, och nu är jag hemma igen!  


Klockan var dock mindre än förväntat med det får la funka   

PRÖVADE ATT VARA BLONDIE MED, GILLAR FAKTISKT DET, SKA KANSKE FÄRGA?!

 

   

Av Emelie Svensson - 28 april 2013 21:39

                 

Av Emelie Svensson - 27 april 2013 21:41

Jo..   På valborg sticker jag, Katja, Amanda, och Nadja upp till hallarna i Ronneby. Och för er som inte vet så är det  någon slags ''fest'' som kommunen annordnar (?) jag vet inte.. för har aldrig varit där förut.

Ska inte dricka något, Det är som balders typ, eller ja hur man ska säga?   

för det första ska man inte dricka där egentligen, men folket gör det ändå. Så lär du träffa massa stupfulla människor, haha


Är ingen tjej som dricker, så ni behöver inte oroa er över mig!  

Hoppas det blir kul iallfall, lär ju träffa massa vänner därifrån, som jag skrivit med och som är så sjukt snälla osv  

Kommer antagligen stöta på massa ''Haters'' också, iochmed det är jävligt många som hatar mig i Ronneby, but I don't know why?     

 


Av Emelie Svensson - 27 april 2013 18:58

Något av de värsta som finns är en förkyldning.

Säger inte att de är de ända dåliga, för ja. jag vet att den finns så mycket sämre saker. Men just nu är det så, och ja.. det bara är det, haha


LITE BILDER IFRÅN IGÅR


Av Emelie Svensson - 27 april 2013 09:56

Hade discot igår för 0an till 3an.
Gick väll bra antar jag. Därför jag inte bloggade

Därefter beställde vi pizza och åt, Gottiiii
Synd bara att jag blev förkyld natten till igår. Så va hängig när jag vaknade igår, och va det hela dagen.
Och inatt... FÖRKYLDNINGEN ÄR HEMSKAST PÅ NÄTTERNA. ...!!!! Fuck my life just nu.
Jag som ville på tivolit i asarum med Katja Nadja åh Linn :(

Av Emelie Svensson - 25 april 2013 21:48

Va på ungdomsgruppen innan!

Stack dit halv 7 och stack hem 9


Vi ska ha ett disco för de som går i Oan till 3an, så idag fixade vi lite med ljudet och godiset osv..

Hoppas det kommer många ungar! för blir MYCKET roligare då!   


Katja och jag ska sitta vid musiken och trycka upp låtar åh greja, haha   
Imon ska även Pernilla som är en ledare komma med stora jävla högtalare, dunka loss alltså! haha, fan mer taggad till detta än jag var  till balders! haha nejmen skojar!   


Och en sak till, jag älskar Katja. Hon är VERKLIGEN det bästa som hänt mig.

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards