Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under maj 2013

Av Emelie Svensson - 31 maj 2013 22:03

Av Emelie Svensson - 31 maj 2013 20:47

VI SKA UT OCH FOTA NU, BRB 


 

Av Emelie Svensson - 31 maj 2013 12:22

onej! jag fick F i matte på det provet vi gjorde! omg fan va sur jag är, så jävla besviken på mig själv.

Hade riktigt ont i huvudet den dagen, så orkade ingenting, men gjorde ändå så gått jag kunde.. men det gick ju åt helvete med det..

 

man skulle ha (10)(o)(o), och jag hade (5)(1)(o)  så är så arg.

men jag satt under nästan hela svenskalektionen och pluggade in procent och decimalform i huvudet, lyckades ganska bra och kan lite mera nu iallafall.

 

När jag kommer hem ska jag nog träna lite på skala med, sen taggar vi omprov med resten av klassen på onsdag... DETTA BLIR SISTA PROVET, fuck yes


Gjorde nyss biologi provet också, känns ganska bra, skrev faktiskt mer än va man skulle så hoppas på pluspoäng! :) 


 


Av Emelie Svensson - 30 maj 2013 15:21

Skolan var väl helt okej idag, funkade väl som vanligt antar jag..


Nu ska jag alldelles strax börja läsa på min tråkiga biologiläxa, sen vid 6 åker jag in till stan och möter upp Tilda, sen blir det glassbåten och grillning! :D


Iblans känns det bara som om mitt liv rasar, att absolut  ingen tycker om mig... men jag förstår det.. jag tycker inte om mig själv heller.

Av Emelie Svensson - 30 maj 2013 07:28

Nu drar jag till skolan, sen när jag kommer hem blir det biologiläsning, sen vid halv 7 ska ungdomsgruppen samlas i stan! haha chill dag!


hejdå sålänge :)


 

Av Emelie Svensson - 29 maj 2013 20:57

Nu är den bara imon och fredag, sen är det helg igen! 

På fredag åker jag upp till min kusin vid halv 6 ungefär, sen ska vi göra något, sen åker jag nog hem på kvällen/ natten nångång,

För på lördagen ska vi ju på diggelo som kommer bli azzzuuum :D hoppas jag.. ppfftt 


Nu ska jag kika med Oliver, så godnatt  <3

 

 

 

 

Av Emelie Svensson - 29 maj 2013 19:54

Ni vet snyggtoppen..? :) 

just nu ligger jag tvåa där, och måste ha några ''gillningar'' till så jag kan gå förbi Moa Johansson! :D 


hade varit superkul om ni fått  mig till 1:a verkligen!


så det ända ni behöver göra är att klicka HÄR  eller på bilden nedan, och då blir jag riktigt glad! 

puss sålänge! 


 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards