Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under februari 2013

Av Emelie Svensson - 28 februari 2013 23:03

 Tack för ikväll älskade Katja, Nadja, Emilia, Tilda och Amanda.


jag blir så glad när personer bryr sig om mig. försöker hjälpa till och sånt. Det är det bästa!
kärlek till er.


 


           
 
 


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 28 februari 2013 21:11


ojojoj, snälla ni?


jag är ingen slampa, ingen hora eller slyna.

Bara för jag har bröst? seriöst. 
jag är inte som er, som tar närbild upp i ansiktet, nej usch aldrig.
Alla tjejer  har  bröst, och det finns de som visar upp sig, asså verkligen visar upp sig.

det finns 6 885 300 000 människor i världen, och ännu, ännu mer! 

Ungefär hälften av dom är tjejer, och ALLA  har bröst.

Det är inget fel att visa upp bröst egentligen, det är väll egentligen samma sak som att visa magen, eller vilken jävla kroppsdel som helst.
 Jag tror redan killar vet hur bröst ser ut. Jag menar, säg någon som inte vet?!

Det går rykte om mig på skolor, liksom gymnasiet. , om att jag är ett sexobjekt för killar och vill visa upp mig, liksom nej?

Förlåt för jag ville visa min bh jag köpt, jag var så glad över den, och ville visa er hur glad jag var! MEN NEJ.
ni har fått mig att vilja slänga den jävlen åt helvete. 

Jag försöker insperera er, och vill visa er mitt ''mode'' men då får man massa hat istället.
Jag vill inte visa upp mig, jag vill visa upp sakerna jag gillar, THATS IT! inget mer!

Ni kanske tror att jag vill visa upp min kropp och tycker jag själv är så jävla snygg!
men hörrni? fråga någon av mina vänner, om hur jag tänker om mig själv?! De får höra tjatet av mig varje dag, VARJE VARJE  VARJE DAG.

Jag hatar mig själv, min kropp och hela jävla skiten.
Jag är inte nöjd över något med mig, förutom mina ögonfransar, för flera har sagt att jag har så långa, och det är bara för att pappa har det med.

Men annars ingenting, ni fattar inte, jag kanske verkar som värsta egot som älskar mig själv, och har det så bra hemma osv..
MEN NEJ inget av det är sant. Inte ett skit. Jag har så himla dåligt självförtroende.

En som jag trodde var min vän, har fört ryktet till dessa skolor.
Hon snackar skit bakom ryggen på mig. OCH ALLT ÄR OM MINA BRÖST. hoppas du läser detta, jag vet allt idiot. Fyfan att man litade på dig. ditt äckel.

Ni dömer folk innan ni äns känner dom,  och jag själv tycker jag är en jävligt bra person.
Jag försöker hjälpa dom som inte har det så bra, försöker få dom på fötter, och jag har räddat 2 personer ifrån att ta sina liv.
Jag är en jävligt bra person egentligen, jag är snäll mot alla som är snälla mot mig, och jag är inte någon jävla bitch som ger alla äckliga blickar.


JAG ÄR INGET JÄVLA SEXOBJEKT IALLAFALL
jag blir så jävla arg. Ledsen och besviken på er allihop.

Men ni tänker väll vara '' men aaah vafan lipar hon om'' 

det känns faktiskt rakt in i hjärtat, och ni vill nog inte se va jag har för tankar i mitt huvud just nu.
Funderar på att lägga ner min blogg, och även min facebook, för jag orkar inte längre.

Det  var allt. tack åh hej


 
och ni som såg mig gråta innan, det var för jag hade svinont i magen. och lite annat.

//Emelieee


Av Emelie Svensson - 28 februari 2013 16:11

 

vet inte om ni ser, men vill bara säga att Katja är den finaste i världen, och även Nadja.
För det första, så älskar jag, och tycker verkligen om er familj, er pappa har blivit som en vän för mig, även er mamma, och era syskon. Skönare familj får mn leta efter!

Katja du är min bästavän, och vi delar de största tillsammans, alla dina hemligheter, och även mina.
För jag vet att du aldrig skulle gå bakom ryggen på mig, eller snacka skit.
Du är inte den tjejen som lämnar mig för din kille, istället är vi alla tre, och har skitroligt.


Vi har alltid så jävla roligt tillsammans du och jag, skrattar oss till döds nästan varje gång vi är. 
Du är inte den tråkiga tjejen som blir sur för allt, och jag kan verkligen vara mig själv med dig.
Vi har samma ''intressen'' och vi är nästan likadana kan man säga, vi har samma längd ungefär, och flera har sagt att vi är lika på utseéndet, och vi tänker ju ''haha va seriöst?'' 

Du finns alltid där för en och älskar mig oavsett vad.
inget är pinsamt att göra framför dig, verkligen inget!

jag har snackat mycket skit om dig och nadja, fast ni vet varför. Det var i 4an och 5an jag hatade er.
jag trodde jag kände er, men FUCK NO.
det jag inte visste var att ni var änglarna i mitt liv. De finaste i världen. De som skulle göra mitt liv till det bästa.
Ni som gjorde min sommar 2012 till den bästa någonsin.
jag ångrar det, verkligen. förlåt mig.

Du är den finaste tjejen på jorden Katja, jag älskar dig så himla mycket, det är sjukt.
du står alltid på min sida, om de är något bråk med någon annan eller något.., och hjälper mig alltid när jag behöver någon. VERKLIGEN ALLTID. samma sak gäller nadja.

du finns alltid vid min sida, och stöttar mig oavsett vad, och vill du ska veta att jag alltid finns här för dig.
Jag hade  tagit risker för din skull. Bara för att jag får vara med dig, och jag hade gjort allt för dig ifall du behövt mig.

innan har du sagt att du är osäker på ifall  du kan lita på mig till 100% 
vill bara säga att jag hoppas du vet det nu, att jag aldrig skulle gå bakom din rygg.


det finns så mycket jag vill säga dig som jag inte kan uttrycka i ord.
men helt enkelt, du är det bästa som har hänt mig, denna sommaren kommer bli bäst med dig! 

du är perfekt, jag älskar dig. Tack för att du finns underbara människa. <3

TVILLINGARNA LEVIN, MINA ÄNGLAR OCH  FINASTE TJEJERNA I VÄRLDEN. MINA FÖRALLTID.
 

//Emelieee


Av Emelie Svensson - 27 februari 2013 20:01

Jag har en bh, fick den när jag fyllde år den 29 november.
Fick den av mormor och den kostade 149 :-

den vi snackar om är den nederst, den lila typ
mormor hade köpt för liten, VERKLIGEN LITEN men iallafall så den är helt ny, bara provat den.

89:- för skiten, någon som vill ha?
och jag tror det är storlek 

70A kanske, vet faktiskt inte. För det står inte..
MEN HÖR AV ER IFALL NI ÄR INTRESSERADE 

 


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 27 februari 2013 18:00

Städade lite i min gardrob och testade gamla kläder, lite åkte ut!   
Har fixat ganska mycke, har bara lite papper och skit under sängen jag ska ta bort!


Jag mår fett illa nu, för jag städat så mycket, haha stackars mig alltså


har ju min mobil nu, så har någon lust att smsa? 0761050993, skriv!

har inte uppdaterat så mycket på de senaste dagarna, men är så trött efter skolan varje dag... och hur kul är det att läsa om min skoldag? SKITTRÅKIGT

   

// Emelieee

Av Emelie Svensson - 26 februari 2013 15:00

ena saken som kommer idag är min mobil, mamma och mormor har hämtade den till mig.
Sen kommer den andra ''saken'' som är min kusin, hahaha yes...
Han ska försöka se om bilderna finns på minneskortet, om inte (dör jag)

har massa videor där, och massa roliga bilder. 
snälla jag ber! finns kvar!

 

 //Emelieee

Av Emelie Svensson - 25 februari 2013 19:30

Tittar på Family guy med papi, haha ganska rolig serie ändå!   



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 25 februari 2013 17:34

Kommer i fortsättningen länka bloggen på en speciell sida på facebook som jag gjort.
Där kan du se när bloggen uppdateras och du kan klicka in  direkt åh läsa!

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN
   
GILLA MIN SIDA!   



//Emelieee  

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards