Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Emelie Svensson - 2 augusti 2013 13:06

Caseapp.se kan man köpa och designa sina egna fina mobilskal! 

Finns bara till iphone typ tyvärr ^^

Sidan är väldigt bra, och det är fri frakt så det är asbra! 

Om ni beställer härifrån så har jag en rabattkod till er, hör av er i kommentar eller på facebook, funkar också att skriva sms eller på kik :)! du bestämmer!


Jag ska snart skaffa iphone, när min gamla xperia går sönder, och då blir det nog att beställa skal härifrån :)!

Klicka endast på bilden nedan för att komma till sidan där du gör eget mobilskal. Finns även färdiga skal man kan köpa.


 



Av Emelie Svensson - 2 augusti 2013 10:54

Ska gå ut en runda nu i solen, kommer in och bloggar så snart som möjligt! :)

Har som mål denna månaden att jag ska slå mitt månadsrekord när det gäller besökare, så hoppas på det nu! :) en bra start än så länge kan jag meddela! :D

 

Av Emelie Svensson - 2 augusti 2013 00:57

Jag och Emma har lite kvar att fixa på den nya headern, som jag skrev i förgående inlägg så är det krabb med en sak när det gäller den.

 

Men här är iallafall en liten smygtitt på nya headern! Om det funkar som vi vill nu så blir allting klart tills imorgon :)!

 

Blev aldrig tillräckligt trött så fortsätter nog vara vaken en stund till :)

 


  

Av Emelie Svensson - 2 augusti 2013 00:34

DE ÄR KRABB MED DESIGNEN! :/

FAST TROR DEN KOMMER UPP IMON ISTÄLLET DÅ...


ska sova alldelles strax också... önskar er en trevlig natt, haha :)

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards