Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Emelie Svensson - 8 juli 2013 21:50

Måndag idag, och inatt sover jag hos kusin :)

Sen imon kanske jag skulle vara med Katja :)!


Kommer videoinlägg senare ikväll, haha NI FÅR INTE MISSA! min kusin gör bort sig där totat! 


 

Av Emelie Svensson - 8 juli 2013 11:10

... ska jag, Linnéa, Eliaz min kusin, och Jonathan, hans kille åka bil ner till Malmö för att köpa kläder och ja.. vi ska helt enkelt åka till Emporia, det STORA köpcentrumet om jag inte har fel! :)) 

 Kommer bli sjukt roligt och är verkligen fett taggad inför det här!


Det ända jag oroar mig över är hur jag kommer se ut oså... När jag åker hemifrån är mitt hår helt perfekt rakt, sen så när vi är i Malmö så kommer det gå inåt och massa sånt skit. HATAR DET DÅ! 

sen så har jag inte bestämt om jag ska ha lösögonfransar eller inte... tyckte iaf det var fint när jag hade det på skolavslutningen, så vi får väl se hur det blir. Kommer se typ översminkad ut om jag har det... but who the hell cares? my choices (?) haha


Hoppas inte heller det är så hemskt mycket folk, och så jävla långa köer för sånt HATAR jag verkligen, HATAR HATAR HATAR, nejmen jag tycker bara det är så jävla tråkigt och drygt att stå i kö och vänta...



Men aa, iallafall efter vi varit ''på'' Emporia så ska vi åka till det höga ''huset'' Turning Torso, där ska vi ta bilder ohliteså :)


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards