Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Emelie Svensson - 25 september 2013 17:08

Hej allihopa, har varit en jobbig dag i skolan, va hos tandläkaren vid 10 så mamma hämtade mig då. Är förbannat trött just nu, men ska ändå ut och träna snart :)

På senaste tiden har jag sett massor tjejer som blir kränkta, och såfort den "utsatte" känner sig kränkt så är det mobbning^^
Tycker folk det är roligt att trycka ner varandra? Bara idiotiskt!
Sen dethär när nån går förbi och säger något taskigt, VARFÖR INTE STANNA OCH VARA TUFF? Måste du gå förbi som en feg tönt? Usch,
Ifall någon hade gjort så mot mig för 1 år sen, hade jag bara blivit ledsen och bara gått vidare, men om någon hade gjort det nu så hade jag sagt ifrån men jag hade ändå inte brytt mig. Men bara idiotiskt helt enkelt och att mobba någon är så himla löjligt

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards